خبرگزاری کار ایران

رییس ستاد انتخاباتی مازندران خبرداد:

برگزاری انتخابات هشت شهر مازندران بصورت الکترونیکی

asdasd
کد خبر : ۴۸۵۹۱۰

جلسه احزاب فعال استان مازندران با حضور دکتر رضازاده مدیر کل سیاسی وزارت کشور در محل سالن اجتماعات استانداری مازندران بمنظور هم اندیشی مشارکت حداکثری در انتخابات بر پایه مردم سالاری دینی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا در مراسم هم اندیشی علیرضا یونسی معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران با بیان اینکه انتخابات نشاط سیاسی را در جامعه ترویج داده می‌شود گفت : با حضور اکثریتی مردم باردیگر مردم مازندران نشان خواهند داد که با حضور در پای صندوق انتخابات به چه میزان بر سرنوشت خود حاکم هستند.

یونسی خبر از انجام انتخابات در هشت شهر مازندران بصورت الکترونیکی داد وافزود: اینگونه انتخابات برای اولین بار در استان برگزار می‌شود وتیم های آموزش دیده ایی ناظر بر بر گزاری این حضور حداکثری خواهند بود.

رییس ستاد انتخاباتی مازندران افزود:مجریان انتخابات با نگاهی قانون مند باید رقابت را با رفاقت بیامیزند.

وی افزود: دولت ها با رای مردم جابجا میشوند و قطعاً مجریان برگزاری انتخاباتی امانت داری بیش نیستند و مطمئناً در چارچوب قانون حرکت خواهند کرد.

رئیس ستاد انتخابات استان مازندران یاد آورشد:هرانتخاباتی ممکن است دچار مشکلات شد ولی سعی ما بر این است که مشکلات را به حداقل برسانیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز