خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد روحانی در مازندران :

هیچ اصلاح طلب شناسنامه داری در ستاد اصولگرایان نیست

asdasd
کد خبر : ۴۸۷۱۷۲

رئیس ستاد روحانی در مازندران گفت: ستاد روحانی این ظرفیت را دارد که اصلاح‎ طلب، اعتدال ‎گرا و کارگزار و اصولگرا را در خود جای دهد،هیچ اصلاح‎ طلب شناسنامه ‎داری در ستادهای اصولگرایان نیست و هر کسی هست جعلی است ضمن اینکه ستاد آقای روحانی پذیرش همه وفاداران به اسلام و ایران و نظام را دارد و خط و مرز و جناح نمی ‌شناسند و جامع جمیع گرایش‎ها و احزاب است.

به گزارش ایلنا،محسن نریمان در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به توانمندیهای مازندران ،اظهار داشت: با مطالعاتی که انجام شده است در همین استان منابع نفت نیز شناسایی شده است و دریا با مواهبی که دارد و کوه، دشت، وضعیت آب و هوایی و بارش مناسب باران در این منطقه زمینه جذب توریست و تولید محصولات استراتژیک بویژه برنج را به وجود آورده است.

وی افزود: مازندران برای ایران منطقه مهمی در همه ابعاد و مورد توجه مسئولان است.

رئیس ستاد روحانی در مازندران گفت: در مشابه سالهای گذشته که دکتر عارف سخنرانی می‎کرد، انسجام کمتری بود اما اکنون ساز و کارهای مهمتری را در پیش گرفتیم و در مازندران مقداری جلوتر از سایر استانهای کشور فعال هستیم و روشهایی را که اعمال می کنیم از طریق شورای راهبردی و ستادهای شهرستان دنبال می‎کنیم.

وی افزود: برنامه‌ هایی را برای جذب اقشار مختلف، ورزشکاران، کشاورزان و روستائیان داریم تا هم بتوانیم حضور حداکثری که باعث عقیم کردن توطئه‎ های استکبار می ‎شود را انجام بدهیم و هم به هدف خودمان که ادامه مسیر دولت تدبیر و امید است برسیم و آقای روحانی را در نیمه راه تنها نگذاریم.

نریمان  با بیان اینکه افتخار دولت روحانی این است که تیم مقتدری را با خود همراه کرده است که نشان از یکپارچگی دولت دارد ، گفت: در مناظرات اخیر ریاست جمهوری آقای جهانگیری از ادبیات "ما این کار را انجام دادیم" استفاده می ‎کند و این نشان می‎ دهد که آنها با هم بوده و یکپارچه هستند.

وی افزود: علیرغم اینکه عملکردهای عمرانی دولت در مازندران را اقناع‎ کننده نمی‎دانیم اما اقداماتی  خوبی در بخش عمرانی و راه و شهرسازی انجام شده است .

رئیس ستاد روحانی با بیان اینکه به دنبال استاندار بومی یا غیربومی نیستیم، اظهار داشت: اصل بر عرق خدمت رسانی و شایسته ‌سالاری است و چندان به بومی و غیربومی توجه نداریم ضمن اینکه در مازندران به دلیل اینکه شهرها به هم پیوسته هستند در واقع یک کلانشهر مازندران داریم.

نریمان به دستاورد دولت در برجام اشاره کرد و گفت: امروز با افتخار اعلام می‎ کنیم که در سایه برجام پرچم‌ های ایران در دریاهای آرام به اهتزاز درآمده است و آن تحقیری که دولت گذشته با روش‌های خود اعمال می‌ کرد به دوران عزت برگشت و توانست همه کشورها را به خط بکند که با ایران رابطه داشته باشند.

وی ادامه داد: 75 درصد نمایندگان مازندران از دکتر روحانی حمایت کردند و آنهایی که حمایت نکردند، نام کاندیدای دیگری را نیز به زبان نیاوردند.

نریمان درباره پروژه‎های مسکن مهر با انتقاد از سیاستهایی که در دولت گذشته وجود داشته است، عنوان کرد: در کل کشور 117 هزار واحد مسکن مهر بدون متقاضی داریم و اینکه چرا بخاطر سیاستهای ورشکسته و بدون مطالعه آمدند کاری را آغاز کردند.

وی ادامه داد: با تمام مشکلات موجود ، 96.5 درصد پیشرفت فیزیکی رسیدیم.

رئیس ستاد روحانی در مازندران با اشاره به تشکیل 22 ستاد در شهرستان مازندران، افزود: مهندس طاهایی که استاندار دوران احمدی نژاد در مازندران بود، به صراحت اعلام کردند که من طرفدار آقای روحانی هستم،به همین جهت عده ای  را بسیج کردند و در ستاد اصولگرایان حامی دولت روحانی فعالیت دارند.

نریمان ادامه داد: ستاد روحانی این ظرفیت را دارد که اصلاح‎ طلب، اعتدال ‎گرا و کارگزار و اصولگرا را در خود جای دهد،هیچ اصلاح‎ طلب شناسنامه ‎داری در ستادهای اصولگرایان نیست و هر کسی هست جعلی است ضمن اینکه  ستاد آقای روحانی پذیرش همه وفاداران به اسلام و ایران و نظام را دارد و خط و مرز و جناح نمی ‌شناسند و جامع جمیع گرایش‎ ها و احزاب است.

وی اظهار داشت: در روزهای پایانی عناصر برجسته کشور را برای سخنرانی خواهیم داشت، زمان دقیق سفر دکتر روحانی به مازندران مشخص نیست، باید شور انتخاباتی را به خیابان ها بیاوریم زیرا پیروزی ستاد آقای روحانی قاطع و قاطع ‎تر می‎شود، رسانه‎ها نیز اگر واقع‎ گرایانه و مخلصانه مسائل را منتقل کنند مشکلی نداریم.

رئیس ستاد روحانی در مازندران با اشاره به دو انتخابات مهم پیش رو، افزود: تحقق فرامین رهبری در جهت حضور حداکثری آحاد مردم در انتخابات به جهت عقیم سازی توطئه های جهانی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز