خبرگزاری کار ایران

کشف 47 فقره انواع سرقت در استان مازندران

asdasd
کد خبر : ۴۸۸۵۰۵

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان از کشف بیش از 47 فقره انواع سرقت طی 48ساعت گذشته در سطح استان خبر داد .

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ " ناصرعلی صفر پور" با اعلام این خبر، افزود: در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مقابله با جرایم، ماموران انتظامی در پلیس های تخصصی، کلانتری ها و پاسگاه های سطح استان طی 48 ساعت گذشته در چندین مرحله عملیات پلیسی موفق شدند، بیش از 47 فقره انواع سرقت را کشف کنند.

وی تصریح کرد: در این خصوص تعداد زیادی از متهمان به سرقت شناسایی و دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند .

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان مازندران همچنین از کشف بیش از سه دستگاه خودرو سرقتی و هشت دستگاه موتورسیکلت مسروقه طی این مدت خبر داد و افزود: بیشترین آمار سرقت مربوط به سرقت داخل خودرو، منزل، مغازه، کیف قاپی و سرقت از اماکن بوده است.

سرهنگ صفر پور خاطر نشان کرد: در راستای مقابله با موادمخدر و برخورد با خرده فروشان مواد در 48 ساعت گذشته ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر با همکاری دیگر عوامل انتظامی در سطح استان با اجرای طرح های پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز بیش از 46 متهم به تهیه وتوزیع موادمخدر و معتادان متجاهر را شناسایی و دستگیر کردند.

وی از کشف بیش از 15 کیلوگرم انواع موادمخدر شامل حشیش، تریاک، هروئین و شیشه طی دو روز گذشته خبر داد و افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز