خبرگزاری کار ایران

واکنش استاندار مازندران به تخریب ها

سیاه نمایی نکنید /باید قدردان این دولت باشیم

asdasd
کد خبر : ۴۸۸۵۰۶

استاندار مازندران گفت : در این دولت فقط در مازندران 230 خانه بهداشت مناسب و 127 مرکز خدمات جامع سلامت روستایی و شهری احداث شده و این بیانگر یک حرکت عظیم و موثر در حوزه بهداشت و درمان است

ایلنا: استاندار مازندران در جشنواره گرامیداشت سومین سال اجرای طرح تحول نظام سلامت گفت : 70 درصد مسائل حوزه سلامت خارج از دستگاه بهداشت و درمان است .

ربیع فلاح جلودار گفت : به اهمیت سلامت و امنیت غذایی اشاره کرد و گفت : استان مازندران در چندین محصول مهم و استراتژیک رتبه اول کشور را داراست و نقش مازندران در امنیت غذایی کشور بی نظیر است .

وی از اجرای طرح تحول سلامت به عنوان انقلابی اساسی در حوزه بهداشت و درمان و افتخاری بزرگ برای دولت تدبیر و امید یاد کرد و گفت : باید قدردان این دولت باشیم که در شرایط تحریم و با مشکلات مالی این طرح عظیم و مهم را برای ارتقاء بهداشت و سلامت جامعه اجرایی کرد.

مقام عالی دولت در استان ادامه داد : با وجود این همه اقدامات ارزشمند امروز مسائلی در کشور مطرح می شود که در شأن و منزلت مردم عزیزمان نیست .

فلاح تاکید کرد : فقط در استان مازندران دراین شرایط تحریم بیش از 1200 میلیارد تومان در حوزه بهداشت و درمان و توسعه زیرساخت های بهداشتی و درمانی هزینه شده است .

وی افزود : باید قدردان نظام باشیم اینکه سیاه نمایی کنیم صحنه های کور و نقاط خاص را نشان بدهیم و خدمات جمهوری اسلامی را زیر سئوال ببریم این موجب خوشحالی و خرسندی دشمنان، استکبار جهانی و زیر سئوال بردن عملکرد نظام است .

استاندار مازندران افزود : در این دولت فقط در مازندران 230 خانه بهداشت مناسب و 127 مرکز خدمات جامع سلامت روستایی و شهری احداث شده و این بیانگر یک حرکت عظیم و موثر در حوزه بهداشت و درمان است .

وی تاکید کرد : با اجرای طرح پزشک خانواده اتفاقات خوب و عظیمی در استان افتاده است هر چند دارای نقاط ضعفی هم است که باید برطرف شود .

فلاح تصریح نمود : همین طرح ارائه خدمات رایگان دندانپزشکی برای کودکان زیر 14 سال کار بزرگی است که در این دولت اجرایی شده و یا در این دولت 11 میلیون نفر بیمه شدند و دولت این بار سنگین هزینه ای را تحمل کردند تا مردم دغدغه درمان نداشته باشند .

استاندار مازندران در پایان به برگزاری دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا اشاره کرد و گفت : مازندران در تمامی عرصه ها پیشگام و پیشتاز و مشارکت طلب بوده است و مطمئنا در دو انتخابات پیش رو هم افتخاری دوباره و پرشکوه خلق خواهد کرد .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز