خبرگزاری کار ایران

برای شورای شهر ساری

اصولگرایان نامزد معرفی کردند

asdasd
کد خبر : ۴۸۹۳۸۹

اسامی نامزدهای اصولگرایان برای انتخابات شورای اسلامی شهرساری مرکزمازندران منشتر شد.

اصولگرایان ازبین 153 نامزد فعال درگردونه رقابت های انتخاباتی شهر ساری 9 نفر را به عنوان نامزد این گروه سیاسی به مردم معرفی کردند که نام هیچ یک از اعضای فعلی شورای شهر که در جرگه اصولگرایی قرار داشتند، وجود ندارد.

مهدی رضایی، مرتضی احمدی ساقنلوکلایی،سید علی حجازی، محمد هادی لقمانپور،محسن محمدی تاکامی، حسین برزگرورنامی، غلامحسین جلالی، کمیل رمضانی و میلاد تقوی 9 نامزد مورد تایید اصولگرایان برای شورای شهر ساری هستند.

محمدعلی مینایی فردبیرحزب موتلفه درمازندران با تایید اسامی نامزدهای اصولگرایان ساری برای انتخابات شورای شهر مرکز استان گفت که این اسامی پس از تایید از سوی سایر گروه و احزاب اصولگرایان در اختیار مردم قرار داده شد.

پیش از این شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان مازندران نیز اسامی 13 نامزد را برای انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر ساری اعلام کردند.

طبق اصلاحیه قانون انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا تعداد کرسی شورای شهر ساری مرکز مازندران از 13 نفر دوره چهارم به 9 نفر در دوره پنجم کاهش یافت و در این استان از 58 شهر چهار شهر دارای 9 عضو شورا، 5 شهر با 7 عضو و مابقی نیز هر کدام 5 عضو اصلی در شورای شهر خواهند داشت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز