خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران در نشست با مدیر عامل شرکت ملی پست؛

روند توسعه دولت الکترونیک در مازندران مطلوب است

asdasd
کد خبر : ۴۹۰۳۵۵

استاندار مازندران گفت:از بستر آی تی و آی سی تی باید در راستای ارایه هر چه مطلوب تر خدمات به مردم استفاده شود.

به گزارش ایلنا ،با حضور استاندار مازندران و مدیر عامل شرکت ملی پست، مقدمات اجرای طرح ملی مدیریت نشانی مکان محور و استعلامات بین دستگاهی اماکن و املاک در استان مازندران مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

ربیع فلاح جلودار با اشاره به این که امروز بهره گیری از فناوری اطلاعات یک ضرورت است٬ یاد آور شد: از بستر آی تی و آی سی تی باید در راستای ارایه هر چه مطلوب تر خدمات به مردم استفاده شود.

استاندار با بیان این که در اجرای طرح ملی مدیریت نشانی مکان محور و استعلامات بین دستگاهی اماکن و املاک در جهت تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی باید اهتمام جدی صورت گیرد٬ اظهار داشت: اجرای این طرح ها به شفاف سازی اطلاعات، سالم سازی فضای اقتصادی و کاهش هزینه های کشور منجر خواهد شد.

مقام عالی دولت در استان با اشاره به این که روند توسعه دولت الکترونیک در مازندران مطلوب بوده است، تاکید کرد: با توجه به وجود زیر ساخت های آی سی تی، اطلاعات موجود در جهت اجرای طرح های یاد شده، متمرکز و آموزش های لازم برگزار شود.

حسین مهری، مدیر عامل شرکت ملی پست در این جلسه با اشاره به این که کارآمدی دولت در گرو تکمیل اطلاعات هویت فرد، هویت مکان و هویت پول و فضای کسب و کار است، یاد آور شد: شفاف سازی و سالم سازی اقتصاد و کاهش هزینه های کشور نیازمند اطلاعات مورد نیاز و به اشتراک گذاری آن برای استفاده همه دستگاه ها و نهادها و مردم است.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، با اشاره به این که سرعت در خدمات رسانی از دیگر نتایج موثر اجرای طرح ملی مدیریت نشانی مکان محور موسوم به gnaf است، افزود: ارایه خدمات مکان محور در جهت چابک سازی اداری و مدیریت شفاف املاک و پیشگیری از بروز فساد احتمالی نقش موثری خواهد داشت.

در آغاز این جلسه بوداغی، مدیر عامل شرکت پست استان، به ارایه گزارشی از تمهیدات صورت گرفته در راستای اجرای طرح ملی مدیریت نشانی مکان محور و استعلامات بین دستگاهی اماکن و املاک در استان مازندران ارایه نمود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز