خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد انتخابات مازندران:

بیش از یک میلیون مازندرانی رای خود را به صندوق انداختند

asdasd
کد خبر : ۴۹۱۴۱۷

رئیس ستاد انتخابات مازندران، گفت: از ساعات نخستین رای گیری تا کنون بیش از یک میلیون نفردررای خود را به صندوق انداخته اند.

به گزارش ایلنا،علیرضا یونسی در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات مازندران ، اظهار داشت: از ساعات نخستین رای گیری تا کنون بیش از یک میلیون نفردررای خود را به صندوق انداخته اند.

وی با اعلام این خبر، افزود:این میزان مشارکت بیانگر استقبال مردم از انتخابات است که رسالت، انقلابی، شرعی خود را به بهترین شکل ممکن انجام می دهند.

رئیس ستاد انتخابات مازندران با اشاره به تاکنون هیچگونه تخلفات انتخاباتی در محل اخذ رای دیده نشده است، گفت: تنها گزارشات محدودی مبنی بر برخی حرکات در حوزه شوراهای شهری و روستایی بوده که نیروی انتظامی بلافاصله پیگری شده است.

یونسی با بیان اینکه تا به این لحظه انتخابات در سایه امنیت و آرامش در سطح استان در حال برگزاری است، افزود: تمهیدات لازم برای برگزاری یک انتخاب سالم اندیشیده شده است تا واجدین شرایط از حق تعیین سرنوشت خود به خوبی استفاده کنند.

وی با اعلام اینکه 2 میلیون و 536 هزار مازندرانی شرایط رای دادن دارند ، گفت:بیش از 49 هزار نفر رای اولی هستند.

یونسی افزود: پیش‌بینی می‌شود دست کم بیش از 70 درصد افراد واجد شرایط رأی دادن در مازندران در انتخابات شرکت کنند.

یونسی ادامه داد: برای بیمارستان‌ها، پادگان‌ها، کمپ‌ها، کارخانه‌ها و غیره صندوق‌های سیار در نظر گرفته شده است تا تمامی افراد واجد شرایط بتوانند در انتخابات شرکت داشته باشند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز