خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران:

مجوز دو شهرک صنعتی غیردولتی در مازندران صادر شد

asdasd
کد خبر : ۴۹۲۸۶۷

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران از صدور مجوز ایجاد شهرک‌های صنعتی غیردولتی بنکداران و برنج در استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از ساری ، سید مصطفی موسوی با اعلام این خبر گفت: مطابق مصوبه هیئت‌وزیران که توسط معاون اول رئیس‌جمهور به وزارت صنعت، معدن و تجارت جهت اجرا ابلاغ گردید، صدور و تمدید پروانه تأسیس و بهره‌برداری شهرک‌های صنعتی غیردولتی به سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران محول شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران هدف از ایجاد شهرک‌های صنعتی غیردولتی را جلوگیری از پراکندگی واحدهای صنعتی در استان عنوان کرد و اظهار داشت: با توجه به شرایط استان، ایجاد شهرک‌های صنعتی غیردولتی در مازندران در دستور کار قرار گرفت.

موسوی بیان داشت: استان مازندران به دلیل شرایط جغرافیایی خاص و مزیتی که بخش خصوصی داشته است، ایجاد شهرک های صنفی بوده و با پیگیری های به عمل آمده و نشست ها و جلسات با اتحادیه های صنفی و فرمانداران، بستر برای ایجاد این دو شهرک صنعتی تخصصی فراهم شده است.

وی تصریح کرد: بر این اساس و در راستای حمایت بخش خصوصی و یکپارچه‌سازی صنوف و ایجاد رقابت سالم و بر اساس احراز مدارک پروانه تأسیس شهرک صنعتی غیردولتی تخصصی صنعتی توسعه تجارت برنج به مساحت 5/16 هکتار و شهرک صنعتی غیردولتی بنکداران تغذیه سبز خزر به مساحت 3/9 هکتار توسط شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران صادر شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز