خبرگزاری کار ایران

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران خبرداد:

حضور271واحد صنعتی مازندران در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی

asdasd
کد خبر : ۴۹۳۲۱۵

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران از حضور 271 واحد تولیدی و صنعتی در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی خبر داد.

به گزارش ایلنا از ساری ، کامران علی پور گفت : این تعداد واحد تولیدی با حضور در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی توانستند به ارائه محصولات تولیدی خود بپردازند و با آخرین تکنولوژی و محصولات روز آشنا شوند.

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران با اشاره به مزیت‌های فراوان برای حضور واحدهای تولیدی و صنعتی در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی اظهار داشت: مدیران بخش تولید و صنعت با حضور در نمایشگاه، با برقراری ارتباط مستقیم با مشتریان و شناسایی نیاز جامعه هدف، برقراری فرصت جدید سرمایه‌گذاری، آشنایی با دستاوردهای نوین صنعتی و تولیدی، کسب بازارهای جدید، معرفی محصولات تولیدشده و همچنین انعقاد قرارداد با تجار و بازرگانان داخلی و خارجی بهره‌مند می‌شوند.

علی پور خاطرنشان کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران در سال 95 توانست زمینه حضور 271 واحد صنعتی در نمایشگاه داخلی و خارجی را فراهم کند.

وی تصریح کرد: با مشارکت و حضور واحدهای تولیدی و صنعتی در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی، شاهد تقویت بخش تولید، به‌روزرسانی و رقابت‌پذیری در این بخش خواهیم بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز