خبرگزاری کار ایران

از سوی پلیس راه مازندران اعلام شد؛

اعمال محدودیت های ترافیکی پایان هفته در جاده های مازندران

asdasd
کد خبر : ۴۹۳۵۲۱

رئیس پلیس راه مازندران از اعمال محدودیت های ترافیکی در جاده های ارتباطی استان تا روز شنبه 6 خرداد خبر داد.

به گزارش ایلنا از ساری ، سرهنگ علیرضا قدمی گفت: به منظور افزایش ایمنی و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت های ترافیکی تا روز شنبه در جاده های ارتباطی استان اعمال می شود.

وی افزود: تردد موتورسیکلت ها به جز موتورسیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری تا 6 صبح روز شنبه از محورهای کرج به چالوس، هراز و فیروزکوه ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت در محور کرج چالوس ممنوع است گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از 2 بعدازظهر تا 23 روز جمعه 5 خرداد از کرج به مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه، تردد انواع وسیله نقلیه از 5 بعد ازظهر تا 23 همان روز از مرزن آباد به کرج یکطرفه خواهد بود.

سرهنگ قدمی افزود: تردد همه تریلرهادر محور هراز ممنوع و تردد کامیونها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 صبح تا 24 امروز و فردا از این محور ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: در محور فیروزکوه هم تردد همه تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 فردا از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع خواهد بود.

رئیس پلیس ‌راه مازندران افزود: تلفن مرکز کنترل پلیس راه مازندران با شماره‌های 2182934 و 2182920 با پیش شماره 011 شبانه‌روزی آماده پاسخگویی در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز