خبرگزاری کار ایران

معاون فرماندار محمودآباد خبرداد:

استقرار170 ناجی غریق در ساحل محمودآباد

asdasd
کد خبر : ۴۹۴۱۷۹

معاون فرماندار محمودآباد از استقرار 170 ناجی غریق در 30 کیلومتر ساحل این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا از محمودآباد ،حسین زراعتی معاون فرماندار محمودآباد در گفتگو با خبرنگاران گفت: با آغاز فصل گرما و با توجه به اینکه شهر محمودآباد اولین شهرساحلی استان مازندران از مسیر پایتخت کشورمان می باشد فعالیت های ستاد ساماندهی سواحل با استقرار دبیرخانه مرکزی ستاد در فرمانداری محمودآباد از چهار ماه گذشته آغاز شده است.

وی گفت: شهرستان محمودآباد با بهره مندی از 30 کیلومتر ساحل آزاد و قابل دسترس برای عموم همه ساله میزبان هموطنان زیادی از اقصی نقاط کشور می باشد و لذا به منظور تامین امنیت جانی مسافران 15 طرح سالمسازی دریا در ساحل محمودآباد و سرخ رود اجرا میشود.

معاون فرماندار محمودآباد همچنین از استقرار 170 ناجی غریق در نقاط کور سواحل این شهرستان خبر داد و گفت: کلیه واحدهای اقامتی و پذیرایی مستقر در ساحل موظف به بکارگیری ناجی بمنظور تامین امنیت جانی مسافران می باشند.

جانشین ستاد ساماندهی ساحل شهرستان محمودآباد افزود: امسال به منظور اجرای هر چه مطلوب تر طرح های ساماندهی سواحل و کاهش غریق و جلب رضایت مسافران 12 کمیته اجرایی با مسئولیت مدیران ادارات شهرستان راه اندازی و در همین راستا تاکنون 6 جلسه ستادی در محل فرمانداری تشکیل شد.

وی خاطر نشان شد : بنا به تصمیم استاندار  مازندران مقرر گردید تا 14 خرداد 50% ناجیان غریق در ساحل مستقر شوند که از دیروز این طرح در شهرستان انجام وناجیان در ساحل مستقر شدند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز