خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان مازندران خبرداد:

کشف 20 میلیارد ریالی کالای قاچاق در مازندران

asdasd
کد خبر : ۴۹۴۱۸۲

فرمانده انتظامی استان مازندران از کشف 20 میلیارد و 577 میلیون ریالی کالای قاچاق در اردیبهشت ماه سال جاری در سطح استان خبر داد .

 به گزارش ایلنا از ساری  ،‌به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار"سید محمود میرفیضی" با اعلام این خبر، افزود: در راستای مقابله بی امان با قاچاق کالا و ارز در استان و در جهت تحقق شعار" اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال" و حمایت از تولیدات داخلی، این فرماندهی با استفاده از همه ظرفیت ها و امکانات، طرح های مقابله با قاچاق کالا و ارز را در دستور کار قرار داده است.

وی تصریح کرد: طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اولویت کالاهای گمرکی، دخانی، ترانزیتی ، فرآورده های شیلاتی و کالاهای تعزیراتی با هدف ناامن ساختن بستر ارتکاب جرم در فروردین ماه سال جاری در سطح استان به مرحله اجرا درآمد.

فرمانده انتظامی مازندران، خاطر نشان کرد: ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی با همکاری دیگر عوامل انتظامی استان با پیگیری و رصد قاچاقچیان و اقدامات اطلاعاتی انبارها و محل دپو کالای قاچاق را شناسایی کردند.

سردار میرفیضی با اشاره به انهدام یک باند تهیه و توزیع کالای قاچاق، گفت: کشف 42 هزار نخ سیگار قاچاق، 25 تن آرد قاچاق،دو تن کودشیمیایی قاچاق ،46 هزار عدد قرص و داروی قاچاق، چهار هزار عدد تجهیزات پزشکی ، 120 قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی، 308 ثوب البسه نامتعارف و قاچاق، انواع مواد غذایی، 31 تن چوب آلات جنگلی قاچاق، فرآوردهای شیلاتی ، سه هزار و 520 عدد مواد محترقه، از جمله کشفیات کالای قاچاق طی این مدت بوده است.

فرمانده انتظامی استان مازندران ارزش ریالی کشفیات کالای قاچاق را بیش از 20 میلیارد و 577 میلیون ریال اعلام کرد و افزود: یک باند قاچاق کالا شناسایی و 213 فقره پرونده در ارتباط با قاچاق کالا تشکیل و تحویل مرجع قضائی شد و در این ارتباط 143 متهم به قاچاق کالا شناسایی و دستگیر شدند.

میرفیضی با تاکید بر استمرار طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز، از فعالیت گسترده قرارگاه مبارزه با قاچاق کالا و ارز در استان با همکاری همه عوامل انتظامی و امنیتی استان خبر داد و افزود: نقش مردم و دستگاه های دولتی و غیردولتی در همکاری با پلیس برای مقابله با قاچاق کالا، نقش سازنده ای است.

وی عدم خرید کالای بی کیفیت خارجی قاچاق در بازار و حمایت از تولیدات داخلی را در پیشگیری از قاچاق کالا مهم دانست و تاکید کرد: تحقق شعار " اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال " نیاز به عزم همگانی دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز