خبرگزاری کار ایران

وزیر نیرو در نوشهر خبرداد:

سرمایه گذاری 500میلیاردتومانی در تولید برق مازندران

asdasd
کد خبر : ۵۰۷۷۹۷

وزیر نیرو گفت: برق منطقه ای مازندران و توزیع برق از تابستان گذشته تا امسال بالغ بر ۵۰۰ میلیارد تومان در شبکه و تامین برق به جز ظرفیت های تولید سرمایه گذاری شده است.

به گزارش ایلنا از ساری، حمید چیت چیان در بازدید از نیروگاه ۴۶۰ مگاواتی غرب مازندران در نوشهر با اشاره به وجود نگرانی تامین برق در سه استان اظهار کرد: در استان های مازندران، تهران و خوزستان همواره از نظر شبکه و تامین برق نگرانی وجود داشته و دارد اما اقدامات خوبی در جهت بهبود وضعیت انجام شده است.

وی افزود: برق منطقه ای مازندران و توزیع برق از تابستان گذشته تا امسال بالغ بر ۵۰۰ میلیارد تومان در شبکه و تامین برق به جز ظرفیت های تولید سرمایه گذاری کرده است که تاحدی وضعیت قابل قبول شده است.

وزیر نیرو این امر را نشان دهنده توجه ویژه برق استان دانست و گفت: اگر این اقدام صورت نمی گرفت هنوز نگرانی جدی وجود داشت.

چیت چیان با اشاره به توجه به افزایش ظرفیت تولید برق استان ابراز کرد: انتظار این بود نیروگاه غرب مازندران نوشهر امسال وارد مدار شده باشد اما به دلایلی به تاخیر افتاد و در حال حاضر این پروژه با سرعت خوبی در حال اجرا است.

وی افزود: جهت کمک به تامین برق ۲ واحد ۲۵ مگاواتی در نوشهر و بهشهر به بهره برداری رسید.

وزیر نیرو تصریح کرد: استان مازندران از نظر برق در لبه ریسک در حال جلو رفتن است و اجرای نیروگاه ها از جمله در نوشهر و محمود آباد باید سرعت بیشتری یابد‌.

چیت چیان متذکر شد: تنها نمی توان روی انتقال تکیه کرد بلکه باید تولید هم باشد.

وی در پایان با اشاره به افزایش دما و بالا رفتن مصرف برق و آب خواستار صرفه جویی همه مردم عزیز در زمینه مصرف بهینه انرژی شد .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز