خبرگزاری کار ایران

فرماندار محمودآباد:

شهدای گمنام فرهنگسازان ایستادگی در برابر ظلم و ستم هستند

asdasd
کد خبر : ۵۰۸۷۲۲

فرماندار محمودآباد گفت: جایگاه خاص شهدای گمنام در جامعه، فرهنگساز آزادیخواهی و ایستادگی برابر ظلم و ستم دشمنان است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از محمودآباد، یحیی یوسف پور صبح امروز در شورا حفظ و نشر آثار دفاع مقدس شهرستان محمودآباد  که با حضور مسئولین زیربط در ساختمان فرمانداری شهرستان برگزار شد، گفت: بارقه های امید زیادی در سطح جهان برگرفته از انقلاب اسلامی ایران و هشت سال دفاع مقدس صورت گرفته که نشان دهنده ایستادگی جهانیان در مقابل ظلم دشمنان است.

وی افزود: ایام هشت سال دفاع مقدس بر خلاف سایر جنگ های دنیا که احزاب مسئولیت انجام آن ها را بر عهده داشتند، یک جنگ انسان محور بود، زیرا شهدا و رزمندگان با جان خود در مقابل دشمن تا دندان مسلح به تجهیزات مدرن، ایستادگی کردند.

یوسف پور در ادامه عنوان کرد: وظیفه امروز جامعه، انتقال اخلاق و شجاعت رفتار شهدا، خصوصا شهدای گمنام به نسل های آتی انقلاب اسلامی است. همدلی و همبستگی در دوران دفاع مقدس با تلاش برای دستیابی به آرمان های انقلاب اسلامی، مهمترین دلیل پیروزی هشت سال جنگ تحمیلی بوده که باید به نسل های آینده انقال یابد.

نماینده عالی دولت در شهرستان محمودآباد با اشاره به ورود جدی تر مسئولین شهرستان محمودآباد در حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس، اظهار داشت: در گرامی داشت یادواره شهدای گمنام تمامی بخشداران و شهرداران باید تلاش حداکثری نمایند. ارزشمندی برای شهدا، ارزشمندی نظام جمهوری اسلامی ایران و گرامی داشت یاد این شهدا همواره مایه خیر و برکت برای کشور خواهد بود.

فرماندار محمودآباد در پایان گفت: نباید با محوریت مسائل سیاسی در گرامی داشت مراسمات شهدا موجب از بین رفتن تحکیم و همدلی در جامعه شویم. شهادت رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس برای تحکیم و پایداری نظام جمهوری اسلامی بوده و هدف از برگزاری این مراسمات همدلی و هم بستگی در جامعه برای ارزشمندی کشور است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز