خبرگزاری کار ایران

معاون فرماندار محمودآباد خبر داد:

برگزاری نمایشگاه سالیانه گل و گیاه در محمودآباد

asdasd
کد خبر : ۵۱۰۲۰۵

معاون فرماندار محمودآباد گفت: نمایشگاه سالیانه گل و گیاه شهرستان محمودآباد در تاریخ ۲۰ الی ۲۵ شهریورماه امسال برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از محمودآباد، حسین زراعتی ظهر امروز در جلسه کمیته برگزاری نمایشگاه گل و گیاه که با حضور مسئولین ذیربط در سالن اجتماعات ساختمان فرمانداری شهرستان محمودآباد برگزار شد، بیان نمود: یکی از دست آورد های برگزاری این نمایشگاه اشتغالزایی و آموزش به علاقه مندان گل و گیاه است. با صادرات این محصول نیز می توان به نحو احسنت از درآمدهای اقتصادی آن بهره برد.

وی در ادامه افزود: افتتاح سال گذشته نمایشگاه گل و گیاه محمودآباد، اتفاق خوبی را برای استفاده از ظرفیت های شهرستانی رقم زد و برگزاری سالیانه این نمایشگاه حمایت های اقتصادی زیادی را به همراه دارد. اعطای وام به مجریان طرح های تولیدی و صادرات گل و گیاه همواره از برکات نمایشگاه سال گذشته در محمودآباد است.

زراعتی با اشاره به توجه بیشتر اشتغال جوانان در طرح های تولیدی گل و گیاه، عنوان داشت: باید قدم های بزرگی با هدف اشتغال جوانان برداشته شود. استفاده از ظرفیت فوق العاده پرورش گل و گیاه راه را برای ادامه اشتغالزایی جوانان هموارتر می کند.

وی گفت: تمامی مسئولین ذیربط باید با همه توان در اجرایی شدن نمایشگاه سالیانه و طرح های پرورش گل و گیاه در شهرستان محمودآباد مشارکت نمایند و معرفی این شهرستان به عنوان پایلوت کشوری پرورش گل و گیاه جای تقدیر و تشکر دارد.

معاون فرماندار شهرستان محمودآباد در پایان اظهار کرد: برپایی کارگاه های آموزشی پرورش گل و گیاه با همکاری دانشکده فنی و حرفه ای و شهرداری ها می تواند بهترین نتیجه ی برگزاری نمایشگاه گل و گیاه در شهرستان محمودآباد باشد. آموزش ابتدایی به علاقه مندان پرورش گل و گیاه برای کاشت و نگهداری این محصول بزرگترین کمک را جهت اشتغالزایی صورت می دهد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز