خبرگزاری کار ایران

فرماندار محمودآباد:

دهیاران نقش تعیین کننده در اشتغال زایی دارند

asdasd
کد خبر : ۵۱۰۷۱۵

فرماندار محمودآباد گفت: اشتغال زایی باید در روستاها و از سوی دهیاران صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از محمودآباد، یحیی یوسف پور عصر امروز در همایش تجلیل از دهیاران بخش سرخرود که با حضور اصحاب رسانه و دهیاران بخش سرخرود در  محل همایش های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی این بخش برگزار شد، اظهار داشت: دهیاران باید برای ایجاد کارگاه های تولیدی کوچک و زودبازده در روستاها تلاش کنند و احداث این نوع کارگاه ها مهمترین راه برون رفت از مشکلات کمبود اشتغال در کشور است.

وی افزود: ایجاد درآمدهای پایدار و جذب سرمایه گذاران خارجی باعث پیشرفت روستاها می شود و دهیاران باید با این هدف برای پیشرفت روستاها تلاش کنند.

نماینده عالی دولت در شهرستان محمودآباد با اشاره به تربیت مدیران توانمند از روستاها، گفت: استفاده از جوانان در دهیاری ها موجب دلگرمی دولت و ایجاد امید در جامعه می شود.

وی بیان داشت: در دهیاری ها باید جوان گرایی شود. زیرساخت ها برای اشتغال زایی روستاییان فراهم است اما نیاز به یک برنامه جامع توسط جوانان در ساخت کارگاه های زودبازده و صنایع تولیدی دیده می شود.

فرماندار محمودآباد عنوان کرد: همه تلاش دولت تدبیر و امید استفاده از ظرفیت های روستایی برای پیشرفت است. گردشگری و صنایع را می توان مهمترین اهداف دولت برای اشتغالزایی روستاییان نام برد.

یوسف پور در پایان گفت: دهیاران می توانند بهترین رسانه دولت برای اطلاع دستاوردها به مردم باشند. در دولت تدبیر و امید نتوانستیم اقدامات دولتی را به روستاها اعلام کنیم اما دهیاران باید در این راه اقدامات کافی را صورت دهند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز