خبرگزاری کار ایران

مدیر کل تامین اجتماعی مازندران:

79 هزار بازنشسته تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی استان هستند

asdasd
کد خبر : ۵۱۱۸۵۰

مدیر کل تامین اجتماعی مازندران گفت:79 هزار بازنشسته از خدمات سازمان تامین اجتماعی بهرمند هستند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از ساری ،علی اصغر محمودی در دیدار با آیت الله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران ،اظهار داشت:یک میلیون و 900 هزار نفر معادل 59 درصد تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی قرار دارند.

وی با بیا اینکه 79 هزاربازنشسته تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی مازندران قرار دارند ، افزود:سازمان تامین اجتماعی یک میلیون و 592 هزار تومان ماهانه مستمری به این تعداد بازنشسته پرداخت می کند.

مدیر کل تامین اجتماعی مازندران با اعلام اینکه 12 هزار بیمه شده بیکار استان از این سازمان مستمری دریافت می کنند،گفت: این تعداد بیکار ماهانه 13 میلیارد تومان از سازمان تامین اجتماعی حقوق بیمه بیکاری دریافت می کنند.

وی با بیان اینکه مصارف ما بر منابع پیشی گرفته است ،گفت:در گذشته میزان ورودی و خروجی صندوق سازمان تامین اجتماعی 25 به یک بوده اما در حاضر این نسبت در استان ها به 5 تا6 رسیده است و این زنگ خطری است تا مسیولین جامعه تدابیری را در جهت این امر اتخاذ کنند و به خوبی از حق الناس و منابع این سازمان محافظت کنند.

محمودی مجموع بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی را در سال 92،580 هزارنفر اعلام کرد و گفت:این میزان در سال 95 به 626 هزار نفر برابر با 8 درصد افزایش پیدا کرده است.

وی افزود: در سال 92 تعداد بازنشستگان 218 هزار نفر بوده است که این میزان در سال گذسته به 260 هزار نفر افزایش داشته است که برابر با رشد 19 درصدی بوده است.

وی به بدهی یکصد هزار میلیاردی دولت به سازمان تامین اجتماعی خبر دادو افزود:برای نخستین بار سال گذشته 9 هزار و 500 میلیارد تومان دولت به سازمان تامین اجتماعی پرداخت کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز