خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در مازندران :

تنگ نظری و باورهای غلط مانع رشد استان می شود

asdasd
کد خبر : ۵۱۲۳۳۷

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت:تنگ نظری و باورهای غلط در استان وجود دارد که نمی توان به رشد و تعالی رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری ،آیت الله نورالله طبرسی در دیدار با رئیس و کارکنان سازمان صنعت،معدن و تجارت مازندران اظهار داشت:مازندران با دارا بودن ظرفیت های چون کوه ،دریا و جنگل از ظریفت های خوبی برخوردار است.

وی افزود: با سفر مقام معظم رهبری به استان مازندران و هم اندیشی نمایندگان استان منتج به این شد که مازندران نیز به غیر از کشاورزی می تواند صنعتی هم باشد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اعلام خبر فوق گفت: متاسفانه در حال حاضر فارغ التحصیلان جویای کار خیلی رغبت به کارگری ندارند و مطالبات آنان در این بخش فراتر از این است بنابراین فرهنگ اشتغال باید در جامعه به خوبی تبیین شود.

وی با اشاره به شکل گیری پنجره واحد در مازندران ،گفت:پس از شکل گیری آن هنوز اقدام خاص و اثر گذاری از آن خارج نشده است.

آیت الله طبرسی به شعار سال مقام معظم رهبری و تحقق منویات ایشان اشاره کرد و ادامه داد: در مجموع نتیجه خوبی از این شعارها به دست نیامد اما ناامید نیستیم و در تحقق فرامین رهبری تلاش می کنیم.

وی با تاکید بر اینکه انقلاب اداری باید در راس فعالیت های ادارات در جهت تحقق فرامین رهبری قرار گیرد و افزود:تنگ نظری هایی در استان وجود دارد که نمی توان به رشد و تعالی رسید.

آیت الله طبرسی با بیان اینکه چرا باید معادن استان ناشناخته باشد به تعامل بیشتر بانک ها با بنگاههای صنعتی با بهره کمتر تاکید کرد.

وی وحدت و تعامل را عامل مهم پیشرفت و توسعه استان برشمرد و بر تحقق این امر تاکید کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز