خبرگزاری کار ایران

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران:

ورود و عرضه هر گونه برنج خارجی در استان مازندران ممنوع می باشد

asdasd
کد خبر : ۵۱۹۱۶۹

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران از ممنوع شدن ورود و عرضه هر گونه برنج خارجی در استان تا اطلاع ثانوی خبرداد.

به گزارش ایلنا از ساری ،حسن خیریانپور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران صبح امروز در کارگروه تنظیم بازار استان با اعلام این خبر افزود :‌با توجه به آغاز فصل برداشت برنج در استان مازندران و با هدف تثبیت قیمت در بازار و حمایت از کشاورزان ، ورود و عرضه هر گونه برنج خارجی در استان تا اطلاع ثانوی ممنوع می باشد . 

حسن خیریانپور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به افزایش بی رویه قیمت مرغ در بازار خواستار عرضه مرغ با هدف تنظیم بازار و با قیمت هر کیلوگرم 57000 ریال در بازار شد و از دستگاه های اجرایی خواست تا اقدامات لازم در این خصوص را در اسرع وقت معمول نمایند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران تأکید کرد که همه دستگاه های مرتبط از جمله جهاد کشاورزی ، صنعت و معدن و تجارت ، غله و غیره با رصد دقیق بازار، اقدامات مناسب و به موقع را جهت تنظیم بازار و با هدف حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان به عمل آورند.

حسن خیریانپور به فرمانداران استان مازندران تأکید کرد : با تشکیل منظم جلسات کمیسیون تنظیم بازار در شهرستان و رصد قیمتهای اقلام اساسی و مایحتاج عمومی مردم و تشدید گشت های نظارتی ، اقدامات جدی را در خصوص جلوگیری از افزایش قیمتها معمول و برخورد جدی با متخلفان معمول دارند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز