خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی در آیین گشایش زیر گذر پل گردن ساری:

جدیت و اراده مدیریت شهرداری در استفاده از منابع ملی

asdasd
کد خبر : ۵۱۹۵۳۶

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی: شهرداری ساری به عنوان مرکز استان ارزش های خود را با بهره گیری از منابع ملی به اثبات رسانده است بطوریکه به الگوی مدیریتی در مازندران تبدیل شده است.

به گزارش ایلنا از ساری، علی اصغر یوسف نژاد در آیین گشایش زیر گذر پل گردن ساری  همزمان با سالروز ولادت هشتمین اختر تابناک امام و ولایت امام رضا (ع) با اشاره به همدلی و همسویی شهرداری و راه آهن شمال در اجرای پروژه زیر گذر پل گردن ، اظهار داشت: امید است اجرای چنین پروژه هایی در جهت خدمت به مردم استمرار داشته باشد.

وی افزود: انجام کارهایی با هزینه کمتر در سال اقتصاد مقاومتی تحقق فرامین رهبری است که ضرورت دارد که این امر در اجرای پروژه ها لحاظ شود.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی گفت: شهرداری ساری به عنوان مرکز استان ارزش های خود را با بهره گیری از منابع ملی به اثبات رسانده است بطوریکه  به الگوی مدیریتی در مازندران تبدیل شده است.

یوسف نژاد افزود: همدلی وهمکاری شهرداری و راه آهن موجب شده است تا مردم از خدمات بهینه بهره مند شوند.

پروژه زیر گذر  پل گردن با عرض 6.5 متر که بزرگترین باکس اجرا شده کشور در مسیر ریلی است با همکاری شهرداری ساری و راه آهن شمال  در سالروز ولادت با سعادت امام رضا (ع) به بهره برداری رسید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز