خبرگزاری کار ایران

پیام استاندار مازندران به مناسب روز خبرنگار؛

نقش خبرنگاران در ایجاد نشاط و امید اجتماعی بی بدیل است

asdasd
کد خبر : ۵۲۰۶۳۴

استاندار مازندران به مناسبت 17 مرداد روز خبرنگار پیامی صادر نمود.

به گزارش ایلنا از ساری،استاندار مازندران به مناسبت 17 مرداد روز خبرنگار پیامی صادر نمود.

متن پیام بدین شرح است :

فرارسیدن  روز خبرنگار را به اصحاب رسانه به ویژه روزنامه‌نگاران و خبرنگاران عزیز تبریک و تهنیت گفته و یاد و خاطره خبرنگار شهید خبرگزاری جمهوری اسلامی محمود صارمی و شهدای خبرنگار را گرامی می دارم.

حقیقتا در عصر انفجار اطلاعات و ارتباطات نقش خبرنگاران در  ایجاد نشاط و امید اجتماعی، توانمندسازی جامعه و ارتقاء امنیت اجتماعی نقشی بی بدیل و ماندگار است.

اهالی رسانه و خبرنگاران با تحلیل و تفسیر درست وآگاهانه مسائل جامعه مسیر بالندگی و توسعه را هموار میکنند و با سخت‌کوشی و تلاش شبانه روزی درانتقال و انتشار آزاد افکار و اخبار، همیشه حضوری شایسته داشته و دارند.

در این راستا انتظار می رود مدیران دستگاههای اجرایی نیز براساس قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات زمینه تعامل موثر و همه جانبه را برای اطلاع رسانی و نهادینه کردن حقوق شهروندی فراهم نمایند  که دانستن حق مردم است و تعامل و همکاری دو جانبه رسانه ها و دولت زمینه ساز انسجام و وحدت جامعه

فرصت را غنیمت شمرده  روز خبرنگار را به همه اهالی رسانه، طلایه داران آگاهی‌بخشی و ارتقای دانایی جامعه تبریک و تهنیت گفته و از همه اصحاب رسانه که در جهت توسعه همه جانبه مازندران علوی قلم و قدم می زنند تقدیر تشکر نموده و سلامتی ، شادکامی و موفقیت همه آنان را آرزومندم.

امیدوارم در دوره جدید فعالیت دولت تدبیر و امید در دولت دوازدهم شاهد تقویت و توسعه روابط و تعامل همه جانبه رسانه ها با مجموعه دولت برای افزایش امید و اعتماد در جامعه باشیم .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز