خبرگزاری کار ایران

برای نخستین بار ؛

شهرک‌های صنفی غیردولتی در مازندران راه اندازی شد

asdasd
کد خبر : ۵۲۱۷۵۹

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران از راه اندازی شهرک‌های صنفی غیردولتی برای اولین بار در مازندران خبرداد.

به گزارش ایلنا از ساری ،سید مصطفی موسوی گفت: این شهرک‌ها شامل شهرک صنفی غیردولتی برنج و شهرک صنفی غیردولتی بنکداران است که در آمل مستقر است.

سید مصطفی موسوی افزود: شهرک برنج با 410 عضو و شهرک بنکداران با 125 عضو در سال جاری ، آغاز بکار کردند.

وی تصریح کرد: با توجه به اهمیت و کمبود زمین و شرایط اقلیمی  استان مازندران، ایجاد و راه‌اندازی چنین شهرک‌هایی در استان، ضروری است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران با اشاره به فعالیت 39 شهرک و ناحیه صنعتی با 1 هزار و 923 هکتار در استان مازندران خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های به‌عمل‌آمده و با ایجاد 3 شهرک جدید در سال جاری با یک هزار و 53 هکتار مساحت در استان، تعداد شهرک‌های صنعتی مازندران به 42 واحد رسید و مساحت این شهرک‌ها نیز 57 درصد افزایش یافت.

موسوی اضافه کردن اراضی بایر و غیرقابل کشت به شهرک‌ها و واحدهای صنعتی را از مزایای افزایش سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی مازندران بیان کرد و گفت: زمینه انتقال صنوف تولیدی به‌ویژه صنوف آلاینده از حاشیه شهرها به شهرک‌ها و نواحی صنعتی، از دیگر برنامه‌های این شرکت است.

وی معافیت مالیاتی واحدهای صنعتی را از برنامه‌های حمایتی شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران اعلام و تصریح کرد: واحدهایی که در شهرک‌ها و نواحی کمتر توسعه‌یافته مستقر هستند تا 13 سال و واحدهایی که در شهرک‌ها و نواحی توسعه‌یافته مستقر هستند تا 7 سال از معافیت مالیاتی برخوردار هستند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز