خبرگزاری کار ایران

مدیر کل ورزش و جوانان مازندران خبرداد:

برگزاری نخستین المپیاد ورزشهای آبی -ساحلی به میزبانی شهرستان بابلسر

asdasd
کد خبر : ۵۲۲۹۸۲

مدیر کل ورزش و جوانان مازندران گفت:نخستین المپیاد فرهنگی و ورزشی ساحلی به مدت دو روز به میزبانی شهرستان بابلسر برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری ،حبیب حسین زادگان در جلسه هماهنگی برگزاری اولین المپیاد فرهنگی ورزشی ساحلی به میزبانی شهرستان بابلسر که در سالن شماره دو استانداری مازندران بر لزوم تقویت قابلیت های استان در توسعه ورزش و اوقات فراغت استان تاکید کرد.

وی افزود: شهرستان بابلسر به دلیل دارا بودن رودخانه و ساحل موجب شده است تا نگاه مسافران نسبت به این شهر تغییر کرده و بابلسر را مقصد سفرشان انتخاب کنند.

مدیر کل ورزش و جوانان مازندران به برگزاری اولین المپیاد فرهنگی ورزشی ساحلی به میزبانی شهرستان بابلسر اشاره کرد و گفت:این مسابقات در 17 رشته ورزشی در روزهای 26 و 27 مرداد ماه در شهرستان بابلسر برگزار می شود.

وی افزود:این بازیها شامل موج سواری،والیبال ساحلی،طناب کشی،جت اسکی،  ،کشتی ساحلی ،اسکی روی آب،پاراسل، است.

حسین زادگان با اعلام اینکه بیش از 500 ورزشکار در این مسابقات شرکت می کنند،ادامه داد: بیش از 200 ورزشکار مازنی در این مسابقات حضور دارند.

حسین زادگان با بیان اینکه مدیران استانی از پروژه های خلاقانه  در جهت توسعه استان بهره گیری کنند،گفت: امنیت اولین مولفه برای برگزاری اینچنین مسابقات است که ضرورت دارد در این مورد مهم توجه ویژه ای شود.

وی افزود:می طلبد تا دستگاه های اجرایی دیگر در برگزاری هر چه بهتر این مسابقات همکاری و هماهنگی مناسب داشته باشند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز