خبرگزاری کار ایران

مدیر کل شرکت گاز مازندران خبرداد:

طلب 146 میلیارد تومانی شرکت گاز مازندران از مشترکین

asdasd
کد خبر : ۵۲۶۲۲۲

مدیر کل شرکت گاز مازندران گفت :شرکت گاز مازندران 146 میلیارد تومان از مردم و صنایع استان طلبکار است .

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری،محمد اسماعیل ابراهیم زاده در نشست با خبرنگاران، خط انتقال گاز 42 اینچ جنوب به شمال کشور را از دستاوردهای مهم دولت تدبیر امید برشمرد و اظهار داشت:این خط لوله با اعتبار بالغ بر 820 میلیارد مشکل گاز مازندران و گلستان را مرتفع کرده است.

وی افزود: 97 روستا تا پایان مرداد ماه امسال تزریق گاز در آن صورت می گیرد که از این میزان 22 خانوار با حضور آقای روحانی به استان مازندران در فروردین 96 از نعمت گاز بهرمند شدند.

مدیر عامل شرکت گاز مازندران با اعلام اینکه 366 روستا تا پایان سال 96 گازرسانی می شوند،گفت: تا پایان سال 97 تمامی روستاهای بالای 20 خانوار مازندران از نعمت گاز بهره مند می شوند.

وی افزود:شرکت گاز مازندران 146 میلیارد تومان از مردم و صنایع استان طلبکار است .

ابراهیم زاده گفت: انتظار می رود تا مردم مازندران و صنایع استان نسبت به پرداخت بدهی خود  به این شرکت خدمات رسان اقدام کنند.

مدیر عامل گاز مازندران تاکید کرد:مردم و دستگاههای اجرایی با پرداخت بموقع دیون خود شرکت گاز ملی ایران را یاری نمایند.

ابراهیم زاده با بیان اینکه 450 میلیارد تومان پروژه در استان مازندران وجود دارد یکی از نیازهای ضروری برای ارائه پروژها اخذ این مطالبات دانست.

وی افزود:انتظار شرکت گاز برای خدمات بهتر به شهروندان تسریع در پرداخت بموقع از سوی شهروندان است.

ابراهیم زاده با بیان اینکه یک میلیون و 250 مشترک از خدمات شرکت گاز استان بهره مند هستند،افزود: 65 هزار نفر سال گذشته از خدمات گاز استان برخوردار شدند.

وی به فعالیت 300 پیمانکار در شرکت گاز استان اشاره کرد و گفت: 750 کیلومتر  انتقال خط لوله گاز حاصل تلاش شرکت گاز استان در سالجاری بوده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز