خبرگزاری کار ایران

دبیر حزب اعتدال و توسعه مازندران:

راه توسعه مازندران از مسیر اعتدال می گذرد

asdasd
کد خبر : ۵۲۸۲۲۶

دبیر حزب اعتدال و توسعه مازندران گفت:نگاهِ حزب اعتدال و توسعه در مدیریت استان بر این است که تفکر اعتدالی در مازندران طنین انداز شود .

به گزارش خبرنگار ایلنا از بهشهر، دبیر حزب اعتدال و توسعه مازندران در جلسه هم اندیشی شورای مرکزی سازمان جوانان و دانشجویان حزب اعتدال و توسعه این استان که در سالن کنفرانس مجتمع فرهنگیان ساری برگزار شد، اظهار کرد: حزب اعتدال و توسعه از سال 1378 تاسیس شد؛ درآن زمان جریان سیاسی کشور به دو جناح چپ و راست و یا همان اصلاح طلب و اصولگرای امروز تقسیم می شد که نگاه افراطی به مسائل سیاسی کشور داشتند.

مهدی قاسمی گفت:چهره هایی مانند محمدباقر نوبخت، محمدرضا نعمت زاده، اکبر ترکان، محمود واعظی و جمعی دیگر پاییز سال 1378 با آیت الله هاشمی رفسنجانی دیدار و پس از مشورت با وی بر عملی کردن تصمیماتشان جدی تر شدند.

وی ادامه داد: در سال 1392 با انتخاب حسن روحانی تفکر اعتدال و توسعه در کشور طنین انداز شد و پست های مدیریتی و اجرایی کشور به دست اعتدالیون رسید.

دبیر حزب اعتدال و توسعه مازندران بیان کرد: حزب اعتدال و توسعه مازندران در سال 1394 تشکیل شد و پس از دوسال فعالیت مستمر نقش فعالی در انتخابات سال 94 و 96 داشت و شوراهای شهرستانی نیز تشکیل شد و امروزه جزو احزابی هستیم که به معنی واقعی کلمه کار حزبی، سیاسی و تشکیلاتی را در مازندران انجام می دهیم.

قاسمی بر آموزش،  شناخت و تقویت کار تیمی نیروها، شناسنامه دار کردن فعالان سیاسی حزب تاکید کرد و افزود:نگاهِ حزب اعتدال و توسعه در مدیریت استان، مسائل سیاسی، اجتماعی و فرهنگی بر این است که تفکر اعتدالی در مازندران طنین انداز شود چرا که راه توسعه استان از مسیر اعتدال می گذرد.

رئیس سازمان جوانان و دانشجویان حزب اعتدال و توسعه مازندران در ادامه  تصریح کرد: دیگر وقت آن رسیده که مدیران کهنه کار و با تجربه ی این مرز وبوم که سال ها مناصب قدرت را در دست دارند از مناصب کنار رفته و مدیریت را به جوانان شایسته بسپارند.

عارف رستگار با بیان اینکه نقش و تاثیرگذاری احزاب و جوانان در سال های گذشته مغفول و مظلوم واقع شده است، افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، تغییرات مدیریتی به شکل انقلابی در کشور صورت گرفت و مدیریت به دست جوانان کم تجربه و گاه بی تجربه سپرده شد و این جوانان پاکدل به روش آزمون، خطا و با کسب تجربه در حین کار اجرایی مسئولیتشان را انجام دادند.

وی ادامه داد:امروز نسل اول انقلاب افرادی با تجربه هستند اما حاضر نیستند این مناصب و یا تجربه شان را در اختیار جوانان بگذارند.

رئیس سازمان جوانان و دانشجویان حزب اعتدال و توسعه مازندران تصریح کرد: مناصب مدیریتی و اجرایی از کهنه کاران خسته شده و به جوانان فعال، صاحب ایده و خلاق نیاز دارد تا بتواند در دنیای در حال گذار امروز به توسعه دست یابد.

عارف رستگار اظهار کرد: سازمان جوانان و دانشجویان منظّم ترین، سازمان یافته ترین و هدفمند ترین تشکل و گروه در حزب اعتدال و توسعه کشور و به تبع آن در استان است و این سازمان آماده شناسایی، عرضه این نیروها در سطوح مختلف اجرایی است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز