خبرگزاری کار ایران

سخنگوی مرکز حوادث وفوریتهای پزشکی مازندران خبر داد:

29 مصدوم در پنج تصادف جاده ای مازندران

asdasd
کد خبر : ۵۲۸۲۶۳

سخنگوی مرکز حوادث و فوریتهای پزشکی مازندران از 29 مصدوم در پنج تصادف جاده ای در 24 ساعت گذشته مازندران خبر داد.

به گزارش ایلنا از ساری ،زکریا اشکپور سخنگوی مرکز مدیریت حوادث وفوریتهای پزشکی استان مازندران  اظهار داشت: از روز جمعه 3 شهریور در 5 حادثه ویژه تصادف در قسمتهای مختلف استان مازندران 29 مصدوم برجای ماندکه توسط تیمهای اورژانس مازندران به بیمارستانها منتقل شدند.

وی افزود:در حادثه اول که در ساعت 11:34 جمعه 3 شهریور در محمودآباد کوچه شالیزار بین خودروهای 405 و mvm رخ داد 5مصدوم برجای ماند که به بیمارستان شهدای محمودآباد منتقل شدند.

وی افزود: حادثه دوم در ساعت 16:47 در مرزن آباد جاده کجور بین سمند و پژو بود،7 مصدوم برجای گذاشت که توسط تیمهای اورژانس مرزن آباد و مجلار و هلال احمر کجور به بیمارستان طالقانی چالوس منتقل شدند

سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی مازندران گفت:حادثه سوم در ساعت 17:36 در منطقه گلوگاه در ابتدای جاده جنگلی توسکا چشمه در اثر واژگونی خودروی پژو آردی روی داد که 6 مصدوم برجای گذاشت که این مصدومین  توسط آمبولانسهای اورژانس به بیمارستان ثامن الائمه گلوگاه منتقل شدند.

وی ادامه داد:حادثه چهارم که در ساعت 20:44 در مسیر جویبار بهنمیر عبور دونچال در اثربرخورد خودروی پراید و 206 رخ داد 5 مصدوم برجای ماند که همه مصدومین به بیمارستان شهید عزیزی جویبار منتقل شدند.

اشکپور افزود: در حادثه پنجم در ساعت 22:27 در مسیر آمل بابل در اثر واژگونی پراید رخ داد 5 مصدوم برجای ماند که توسط امبولانسهای اورژانس به بیمارستان 17 شهریور منتقل شدند.

وی همچنین گفت: در ساعت 12:23 روز گذشته جمعه 3 شهریور کودک 8 ساله ای که در اثر تصادف ضربه به سر شده بود و هر لحظه دچار افت سطح هوشیاری می شد توسط بالگرد اورژانس مازندران از درمانگاه بایجان در جاده هراز به آمل و بیمارستان 17 شهریوراین شهرستان منتقل شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز