خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران:

شهیدان رجایی و باهنرالگو و نماد مدیریت جهادی هستند

asdasd
کد خبر : ۵۳۰۲۶۳

استاندار مازندران گفت:مدیران و مسئولان باید ویژگی های این شهدای گرانقدر را بشناسند و در زندگی بکار ببرند .

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری ،ربیع فلاح جلودار امروز چهارشنبه در مراسم سی و ششمین سالگرد شهادت شهیدان رجایی و باهنر در مسجد جامع ساری، با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان سرافراز دولت شهیدان رجایی و باهنر و385 شهید گرانقدر جامعه کارمندی مازندران و 17 هزار شهید ترور ایران اسلامی را گرامی داشت و اظهار داشت: در هشتم شهریور ملت انقلابی ما دو سرمایه انقلاب و دو یار دیرین و صدیق حضرت امام خمینی (ره) را از دست دادند.

وی افزود: شهیدان رجایی و باهنر شیفتگان خدمت بی منت به مردم بودند.

استاندار مازندران گفت: شهیدان رجایی و باهنرالگو و نماد مدیریت جهادی هستند و سیره و رفتار این شهیدان عزیز راهنما و راهگشا برای خدمت به مردم است.

وی، با بیان اینکه ساده زیستی، ولایتمدار ی و تلاش جهادی این شهیدان هموار در یاد و خاطره این ملت ثبت است افزود: مقام معظم رهبری در مورد این دو شهید بزرگوار فرمودندشهیدان عزیزمان مرحوم آقای رجایی و مرحوم آقای باهنر، حقیقتاً دو نمونه برجسته از یاران انقلاب و امام(ره) بودند و دولت شهیدان رجایی و باهنر معیار و ملاک یک دولت انقلابی و جهادی است.

وی با اشاره به اینکه مدیریت شهیدان رجایی و باهنر بر اساس آموزه های دینی بود،ادامه داد : مدیران و مسئولان باید ویژگی های این شهدای گرانقدر را بشناسند و در زندگی بکار ببرند و شهید رجایی بر پای ارزشها و آرمانهایش ثابت و استوار بود و در زندان با آنهمه شکنجه ذره ای از عقاید و آرمانش عقب نشینی نکرد.

فلاح گفت: شخصیت شهید رجایی از زمانی که دست فروش بود تا وقتی که معلم و وزیر و رئیس جمهور شد فرقی نداشت، ساده زیستی، همدل و همراه با مردم بودن و داشتن روحیه انقلابی همواره به عنوان شاخصهای اصلی شهید رجایی نمود و بروز داشت.

وی افزود: با وجود اینکه عمر دولت شهید رجایی بسیار کوتاه بود اما روش ایشان به گونه‌ای بود که باید همواره الگوی تمام مدیران و مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشد واین دو شهید بهترین اسوه برای خادمان و مسئولانی هستند که بنا دارند خالصانه در خدمت جامعه اسلامی باشند و برای مردم و رضا و خشنودی خداوند کار کنند.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه هشتم شهریور به  دلیل این حادثه تروریستی به عنوان روزمبارزه با تروریسم در ایران نامگذاری شده است گفت: ضرورت دارد شهدای مظلوم ترور به خوبی به جامعه معرفی شوند تا مردم و نسلهای جوان بدانند که دشمنان چه سرمایه های ارزشمندی از بوستان انقلاب اسلامی پرپر کردند و به شهادت رساند.

فلاح گفت:در دولت یازدهم اقدامات شایسته و گسترده ای صورت گرفته که افتتاح بیش از دو هزار میلیارد تومان طرح و پروژه در هر سال بخشی از اقدامات این مدیریت جهادی در مازندران است.

وی افزود:ضرورت دارد در تحقق فرامین مقام معظم رهبری گام های موثری در جهت تبیین اقتصاد مقاومتی،تولید و اشتغال و رفع مشکلات موجود برداریم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز