خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۲ :

خرید تضمینی دانه روغنی آفتابگردان در مازندران آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۵۳۱۱۵۰

فصل زراعی خرید تضمینی دانه روغنی آفتابگردان در مازندران با تحویل اولین محموله آن در مرکز خرید دولتی به طور رسمی آغاز کرد.

به گزارش ایلنا از ساری، مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 با بیان این مطلب اظهار داشت: قیمت پایه خرید تضمینی دانه روغنی آفتابگردان در سال زراعی جاری 26 هزار و 644 ریال برای هر کیلوگرم می باشد.

سید محمد جعفری افزود : این قیمت بر اساس پایه خرید این محصول 2 درصد ناخالص و 9 درصد رطوبت می باشد.

وی اظهار داشت: بدلیل تمرکز مزارع کشت دانه روغنی آفتابگردان در محدوده شرقی استان مازندران، خرید تضمینی این دانه روغنی در مرکز خرید سیلوی شهید میرزاپور شهرستان نکا انجام می گیرد.

جعفری با بیان اینکه در فرایند خرید دانه روغنی آفتابگردان از استانداردهای ملی نمونه برداری، آزمون دانه های روغنی و اندازه گیری رطوبت استفاده خواهد شد افزود: حداکثر ناخالصی قابل قبول دانه آفتابگردان جهت خرید تضمینی 8 درصد و همچنین حداکثر رطوبت مجاز برای این دانه روغنی 18 درصد می باشد.

مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 تصریح کرد: در سال جاری شرکت غله بطور مستقیم در امر خرید تضمینی دانه روغنی آفتابگردان، اقدام نموده و بانک کشاورزی به عنوان بانک عامل در خرید دانه روغنی حضور دارد.

جعفری افزود: بر اساس پیش بینی سازمان جهاد کشاورزی انتظار می رود  در سال جاری 270 تن دانه روغنی آفتابگردان در مازندران خریداری شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز