خبرگزاری کار ایران

عضو مجمع نمایندگان پزشک خانواده شهری مازندران خبرداد :

اجرای 160برنامه تلویزیونی و رادیویی برای آگاهی بیماران دیابتی در مازندران

asdasd
کد خبر : ۵۳۳۲۰۰

عضو مجمع نمایندگان پزشک خانواده شهری مازندران از نمایش160 برنامه تلویزیونی و رادیویی در حوزه آوای سلامت برای ارتقای دانش و اطلاعات عموم برگزار شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری ،سحر زمانی در نشست تخصصی سیاستگذاران سلامت در حوزه دیابت استان مازندران با بیان اهمیت توجه به دیابت در جامعه اظهار داشت: آموزش مستقیم بیماران دیابتی تحت پوشش  یکی از مهمترین ارکان ارتقاء سلامت جامعه است که این امر نشان دهنده آموزش چهره به چهره است.

وی افزود:استفاده از  رسانه گامی موثر در آموزش عمومی و مردم  تلقی می شود .

عضو مجمع نمایندگان پزشک خانواده شهری مازندران از نمایش برنامه های مختلف تلویزیونی و رادیویی برای آگاهی بیماران دیابتی خبر داد و گفت: در سال گذشته160 برنامه در حوزه آوای سلامت برای ارتقای دانش و اطلاعات عموم برگزار شده است.

وی با مهم برشمردن بیماری دیابت و آگاهی و پیشگیری از این بیماری گفت:  در سال گذشته روز های دوشنبه یک ساعت برنامه زنده دیابت برای عموم به نمایش گذاشته شد.

عضو مجمع نمایندگان پزشک خانواده شهری مازندران با بیان اینکه برنامه تلویزیونی و رادیویی دیابت در سال جاری تداوم پیدا می کند، افزود: در آبان ماه سال جاری برنامه ای با هدف آگاهی از بیماری دیابت به مدت یک ساعت از رسانه ملی به آگاهی مردم می رسد.

دکتر زمانی گفت:از ابتدای سال جاری تا نیمه اول شهریور 310 برنامه رادیویی دنیای سلامت پخش شده است.

به گزارش ایلنا این نشست با همکاری شرکت دارویی نوونوردیسک در هتل بادله ساری برگزار شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز