خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در مازندران:

تعاونی ها نقش بسزایی در تحقق اقتصاد مقاومتی دارند

asdasd
کد خبر : ۵۳۳۸۷۸

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت:بخش تعاون دارای ظرفیت بالایی در تحقق اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری ،آیت الله نورالله طبرسی در دیدار با مدیر کل  و کارکنان اداره کل تعاون  کار و رفاه اجتماعی با تبریک دهه ولایت به نقش مهم تعاونی ها در توسعه کشور اشاره کرد و اظهار داشت:بخش تعاون دارای ظرفیت‌های بسیاری در حوزه‌های مختلف اقتصادی است و می‌تواند در تحقق شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری به «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» نام‌گذاری شده نقش بسزایی داشته باشد.

وی اقتصاد،معشیت و بیکاری را مهم ترین مشکل کشور دانست و افزود:اتحاد و همدلی می تواند در رشد و توسعه استان و همچنین ایجاد اشتغال موثر باشد.

نماینده ولی فقیه در مازندران گردشگری را محور توسعه استان نامید و گفت: با استفاده از این ظرفیت می توان در ایجاد اشتغال و ارتقای اقتصاد نقش اثرگذاری داشت.

وی بخش تعاون را دارای ظرفیت بالایی در تحقق اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال دانست و توجه بیشتر به جایگاه تعاونی‌ها و نقش آن‌ها در اشتغال‌زایی را امری ضروری عنوان کرد.

آیت الله طبرسی گفت: هم‌افزایی و تعامل و همکاری مضاعف بین نهادها و سازمان‌های زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی می‌تواند در تسهیل فرایند تولید و اشتغال موثر باشد.

وی ادامه داد:اگر امروزه در جبهه اقتصاد مقاومتی چون دوران جنگ تحمیلی عمل کنم بطور حتم می توانیم با تاسی از فرامین رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی ،تولید و اشتغال موفق باشیم.

 آیت الله طبرسی برلزوم برنامه ریزی کلان و ملی در جهت رفع مشکلات و موانع تولید و اشتغال در جامعه تاکید کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز