خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در مازندران تاکید کرد؛

ضرورت راهکارهای مناسب برای مقابله با جنگ نرم دشمن

asdasd
کد خبر : ۵۳۶۱۸۱

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت:ضرورت دارد تا سازو کارهای مناسب برای مقابله با جنگ نرم دشمن تدوین شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری ، آیت الله نورالله طبرسی در جلسه نمایندگی آستان قدس رضوی با بیان اینکه مازندران به دلیل قرار گرفتن در مسیر حرم مطهر امام رضا (ع) از اهمیت خاصی برخوردار است، اظهار داشت: با تاسی براین امر باید تلاش کنیم تا فرهنگ رضوی در تمام سطوح نشر و نمو پیدا کند.

وی  با بیان اینکه تلاش کنیم تا استان علوی مازندران استانی علوی و فاطمی شود، افزود: فرهنگ رضوی به سامان دهی و معنابخشی زندگی کمک می کند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر اینکه نیاز به توسعه فرهنگ رضوی در جامعه داریم، گفت: فرهنگ رضوی به سامان دهی و معنابخشی زندگی کمک می کند.

آیت الله طبرسی  به نقش بسیج سازندگی در پیشرفت و توسعه جامعه اشاره کرد و گفت: بسیج سازندگی توانسته است در عرصه فرهنگی و سازندگی کشور نقش بسیار مهم و موثری را ایفا کند.

وی استیفای حقوق مستضعف را یکی از ارکان پیروزی انقلاب اسلامی دانست و افزود: سپاه و بسیج نه ‌تنها در عرصه‌های امنیتی بلکه در عرصه‌های فرهنگی و سازندگی نیز نقش موثری دارند.

آیت الله طبرسی تحقق فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر استفاده از نیرو و نشاط جوانان برای سازندگی کشور،غنی سازی اوقات فراغت جوانان در عرصه های کار و تلاش و کمک به دولت در توسعه سازی معنوی و مادی کشور به ویژه طرح های ملی را از اهداف تشکیل بسیج عنوان کرد.

آیت الله طبرسی ، کمک به محرومان و مستضعفان را فلسفه اسلام و انقلاب اسلامی عنوان کرد و ادامه داد: کمک به محرومیت زدائی،عمران و آبادانی روستاها از عملکردهای بسیج تلقی می شود که حقوق افراد در سطوح مختلف حفظ شود.

وی به خواص و اثرگذاری جنگ نرم اشاره کرد و متذکر شد: تاکید مقام معظم رهبری بر ضرورت مقابله با جنگ نرم دشمن است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر اینکه تمامی ابعاد زندگی ما مبتنی بر فضای سایبری و فضای مجازی است، خاطرنشان کرد: این فضا به طور ناخواسته هویت، غیرت دینی، شخصی و غیرت اداری را از ما گرفته است.

وی افزود: ما باید برای مقابله با جنگ نرم دشمنان از همبن ابزار استفاده کنیم تا ثمرات انقلاب اسلامی به خوبی پاسداری شود. نیز باید تلاش کنیم با همین ابزار در مقابل جنگ نرم دشمنان مقابله کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز