خبرگزاری کار ایران

بخشدار رودپی شمالی ساری تاکید کرد؛

ضرورت همکاری و تعامل دهیاران روستاها با بهورزان

کد خبر : ۵۳۷۴۸۰

بخشدار رودپی شمالی ساری گفت:ضرورت دارد تا دهیاران و شوراها همکاری لازم را با بهورزان داشته باشند چنانچه این امر محقق نشود بخشداری با آن برخورد می کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری ،محمد محمودی امروز در جشن روز بهورز که در هتل عرب ساری برگزار شد به نقش مهم بهورزان در ارتقای سلامت جامعه اشاره کرد و اظهار داشت: بهورزان مظلوم ترین و گمنام ترین افراد جامعه هستند و از نگاه من باید به همه بهورزان جامعه نمره بیست داد.

وی به همکاری و تعامل دهیاران روستاها با بهورزان تاکید کرد و افزود: ضرورت دارد تا دهیاران و شوراها همکاری لازم را با بهورزان داشته باشند چنانچه این امر محقق نشود بخشداری با آن برخورد می کند.

بخشدار رودپی شمالی ساری یکی از دلایل ارتقای رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران و کسب رایدبالای وزیر بهداشت از مجلس را تلاش بهورزان در روستاها دانست و افزود: ارتقای سلامت افراد روستا ها حاصل تلاش بهورزان است.

وی با بیان اینکه بهورز با جان افراد سرو کار دارد گفت: بهورزی که کارش را به درستی انجام بدهد،بهشتی است و از این رو فعالیت بهورزان از اهمیت بالایی برخوردار است.

محمودی افزود: همکاری بهورز و دهیار منجر به انجام کارهای بزرگ در حوزه بهداشت و سلامت روستاها می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز