خبرگزاری کار ایران

عضو شورای اسلامی شهر ساری تاکید کرد؛

ضرورت راه انداری ستاد ویژه ناشنوایان در مازندران

asdasd
کد خبر : ۵۴۳۰۵۶

عضو شورای اسلامی شهر ساری به ضرورت راه اندازی ستاد ویژه ناشنوایان در جهت رفع مشکل این افراد در بهزیستی استان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری ،علیجان شمشیربند در مراسم گرامیداشت روز جهانی ناشنوایان در سالن اجتماعات بهزیستی مازندران اظهار داشت: در خلقت انسان کسی معلول نیست معلول ما هستیم که نمی توانیم با شما به راحتی ارتباط برقرار کنیم.

وی با بیان اینکه این روزها ناشنوایان برای رفع نیازهای ابتدایی خود مانند ارتباط با همنوع، اشتغال و تحصیل مشکل دارند افزود: امروز روز جهانی ناشنوایان و فرصتی است تا به نیازهای این افراد که در کنار ما زندگی می کنند و دیده و شنیده نمی شوند، بیشتر توجه کنیم.

عضو شورای اسلامی شهر ساری با اشاره به ظرفیت های جامعه هدف گفت:گاهی مدیران و مسئولان نسبت به این افراد بی توجه هستند .

وی به راه اندازی ستاد ویژه ناشنوایان در جهت رفع مشکل این افراد در بهزیستی استان تاکید کرد و افزود: مدیران استان در بکارگیری این افراد در دستگاه های اجرایی اقدام کنند.

شمشیربند ،اشتغال را از مهمترین دغدعه این قشر از جامعه عنوان کرد و گفت:تدابیری در جهت اشتغال ناشنوایان با توجه به ظرفیت های موجود در آنان در دستگاه های اجرایی اتخاذ شود.

وی کمک به رفع نیازهای این افراد را لازم و ضروری دانست و افزود:زبان اشاره فرصتی دوباره برای زندگی است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز