خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتطامی مازندران:

حفظ امنیت و آسایش مردم هدف اصلی ناجا است/تصرف بیش از 500 هزار متر مربع از اراضی ملی

asdasd
کد خبر : ۵۴۳۳۴۵

فرمانده انتظامی مازندران اعلام اینکه بهترین سرمایه ناجا اعتماد به مردم است گفت: حفظ امنیت و آسایش مردم هدف اصلی ناجا است.

به گزارش خبرنگار ایلنا،سردار سیدمحمود میرفیضی در سخنان بین نمازگزاران جمعه  امروزساری با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، شعار امسال هفته نیروی انتظامی را « پلیس برای امنیت و امنیت برای همه» عنوان کرد و اظهار داشت: این شعار راهبردی مناسب برای سال 96 است.

وی افزود با اعلام اینکه بهترین سرمایه ناجا اعتماد به مردم است گفت: حفظ امنیت و آسایش مردم هدف اصلی ناجا است.

فرمانده انتطامی مازندران  با بیان اینکه امروز بزرگترین سرمایه نیروی انتظامی اعتماد مردم به ناجا است، گفت: امنیت از مطالبات مقام معظم رهبری و مردم بوده که ناجا تلاش می کند تا چتر امنیت برای همیشه در جامعه گسترده باشد.

وی با بیان اینکه یکی از اهداف نیروی انتظامی مردمی کردن امنیت در جامعه است گفت: رسیدگی به مشکلات مردم، تأمین امنیت و ایجاد احساس امنیت برای شهروندان از جمله مأموریت‌های اصلی پلیس در جامعه است.

میرفیضی در ادامه هدف اصلی پلیس را مردم‌ داری و مردم ‌محوری بیان کرد و افزود: برقراری و حفظ امنیت اجتماعی و برخورد قاطعانه با مجرمان در جهت ارتقاء احساس امنیت و آسایش شهروندان از مأموریت‌های ذاتی و مهم پلیس به شمار می ‌رود.

وی در بخش دیگر از سخنانش به اقدامات نیروی انتظامی اشاره کرد و گفت: در زمینه برخورد با قاچاق بیش از 200 میلیارد ریال انواع کالای قاچاق را در نیمه اول سال جاری ضبط کردیم که رشد 100 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته است.

میرفیضی افزود: برای ایجاد و احساس امنیت باید تلاش کرد زیر اساسی ترین نیاز کشور امنیت به شمار می رود و مردم باید احساس امنیت در زندگی و محیط کار داشته باشند.

فرمانده انتظامی مازندران  با بیان اینکه پلیس بیشترین تماس را با مردم دارد گفت: مردم بیشترین سهم را در تولید امنیت دارند و اگر بخوبی توانند سهم خود را ایجاد کنند امنیت پایداری را خواهیم داشت و باید موضوعات شبه اجتماعی و امنیتی را مردمی کنیم زیرا وقتی مردم احساس کنند پلیس دنبال خدمت به مردم است، آن را خواهند پذیرفت.

وی با تاکید بر اینکه پلیس اجازه هیچ خودنمایی و نزدیک شدن به مرزهای کشور را به سودجویان و دشمنان نخواهد داد ادامه داد: نیروی انتظامی بیش از هشت هزار و 700کیلومتر مرزهای کشور را تحت پوشش دارد و بیش از 12 هزار شهید و 21هزار جانباز تقدیم کردیم که 660 شهید مربوط به مازندران است.

میرفیضی با اشاره به افزایش 32درصدی طرح های مبارزه با مواد مخدر گفت: در حوزه تصادفات نیز با کاهش شمار تصادفات و کشته ها مواجه بودیم و در زمینه مبارزه با زمین خواری 587 هزار متر مربع از اراضی ملی رفع تصرف شده اند.   

فرمانده انتظامی مازندران گفت:: پلیس حاضر است با ایثار جان، مال و خانواده خود، امنیت را برای مردم ایجاد کند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز