خبرگزاری کار ایران

رئیس اتاق بازرگانی مازندران :

لزوم فراهم کردن زمینه صادرات مرکبات در استان مازندران

asdasd
کد خبر : ۵۴۳۳۹۶

رئیس اتاق بازرگانی مازندران گفت: فراهم کردن زمینه صادرات محصول مرکبات مازندران در سالجاری را امری ضروری است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری ؛عبدالله مهاجر دارابی، در آئین افتتاحیه مراسم  کلنگ زنی مجتمع اتاق بازرگانی مازندران با اشاره به اینکه زمین مورد نظر در فضایی به مساحت 10 هزار و 222 متر مربع جنب اداره کل هواشناسی مازندران جانمایی شده است، اظهار داشت: جایگاه مازندران در اتاق بازرگانی در رتبه یک کشور بوده و مکان فعلی اتاق جوابگو و مناسب میهمانان داخلی و خارجی نیست.

وی افزود: بنا داریم دانشگاه تخصصی حوزه اقتصادی را برای بخش خصوصی و نمایشگاه‌های تخصصی حوزه‌های مختلف کشاورزی، صنایع، معادن را در مجتمع در حال احداث داشته باشیم.

رئیس اتاق بازرگانی مازندران با اشاره به اینکه سند و جواز احداث مجتمع اداری اتاق ساخته شده است، گفت: احداث بنای جدید اتاق بازرگانی مازندران تا مدت 18 ماه آینده صورت خواهد گرفت.

وی خواستار حمایت اتاق ایران و مسئولان استانی برای احداث بنای جدید اتاق بازرگانی مازندران شد و گفت: امیدواریم بتوانیم این فضا را در موعد مقرر احداث  کرده  و فضا را برای خدمت  به تشکل‌های اقتصادی بخش خصوصی فراهم کنیم.

مهاجربا بیان اینکه محصول مرکبات دغدغه جدی امسال بخش خصوصی مازندران است، فراهم کردن  زمینه صادرات محصول مرکبات مازندران در سالجاری را امری ضروری دانست.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز