خبرگزاری کار ایران

معاون تربیت ‌بدنی و سلامت اداره‌ کل آموزش و پرورش مازندران :

آمادگی برای همکاری با پلیس مازندران برای ترویج فرهنگ نظم‌ پذیری

asdasd
کد خبر : ۵۴۴۱۶۱

معاون تربیت ‌بدنی و سلامت اداره‌ کل آموزش و پرورش مازندران گفت: آموزش و پرورش تا با استفاده از توان فرهنگ‌ یاران و همیاران پلیس، همراه با پلیس انتظامی استان به رواج فرهنگ نظم‌ پذیری در جامعه کمک کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید علی ساداتی بعد از ظهر امروز در گردهمایی همیاران پلیس و فرهنگ ‌یاران ترافیک که در سالن همایش بانک ملی مرکز مازندران برگزار شد، با بیان اینکه کارکنان نیروی انتظامی از افراد بی‌ ادعا و زحمتکش هستند، ایجاد نظم، امنیت و آرامش در جامعه، وظایف مهم نیروی انتظامی است، اظهار داشت:برای استقرار آن نیاز به حاکمیت قانون داریم و برای حاکم شدن قوانین نیز همگان باید در اجرای آن سهمی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه اجرای قانون باید به‌عنوان یک ارزش مورد عمل قرار بگیرد، افزود: اگر در خانواده قوانین مربوطه را اجرا و رعایت کنیم، در آن خانواده نظم، امنیت و آرامش نصیب همه خواهد شد و در جامعه نیز وضعیت به همین ترتیب است.

معاون تربیت ‌بدنی و سلامت اداره‌ کل آموزش و پرورش مازندران با اشاره به وجود 13 میلیون جمعیت دانش ‌آموز در کشور گفت: دانش‌آموزان ظرفیت خوبی برای نهادینه‌ کردن فرهنگ نظم‌ پذیری و کاهش حوادث ترافیکی در جامعه هستند بطوریکه که در 6 ماهه نخست امسال، کاهش تصادفات را نسبت به مشابه پارسال داشتیم که بخشی از آن به‌ دلیل همکاری همیاران پلیس است.

ساداتی افزود: آموزش و پرورش مازندران همانند سال‌های گذشته این ظرفیت را دارد که تعامل خود را با نیروی انتظامی ادامه دهد و آماده است تا با استفاده از توان فرهنگ ‌یاران و همیاران پلیس، همراه با پلیس انتظامی استان به رواج فرهنگ نظم‌ پذیری در جامعه کمک کند.

به گزارش ایلنا، در پایان نیز از تعدادی همیار پلیس و فرهنگ‎ یاران به نمایندگی از سایر فعالان این عرصه، با تقدیم هدایایی قدردانی شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز