خبرگزاری کار ایران

مدیر کل پلیس افتخاری نیروی انتظامی کشور :

مازندران استانی پیشرو در بکارگیری پلیس افتخاری است

asdasd
کد خبر : ۵۴۴۲۵۲

مدیر کل پلیس افتخاری نیروی انتظامی کشور،گفت: مازندران جزء استان های پیشرو در بکارگیری پلیس افتخاری است.

به گزارش خبرنگار ایلنا ، سرهنگ نصرت الله امیری عصر امروز در همایش پلیس افتخاری در سالن اهل البیت (ع) ساری  با اشاره به  ظرفیت پلیس افتخاری در افزایش ضریب احساس امنیت در جامعه اظهار داشت: راه اندازی پلیس افتخاری در ناجا، نقطه اوج ارتباط با مردم در راستای افزایش امنیت و احساس آن در جامعه محسوب می شود.

وی افزود: طبق سند چشم انداز 20ساله ستاد کل نیروی مسلح و نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به  بکارگیری پلیس افتخاری  در مشارک پیشگیری از از جرائم و  ارتقاء ضریب احساس امنیت میان شهروندان تاکید کرد.

مدیر کل پلیس افتخاری معاونت نیروی انتظامی کشور با بیان اینکه ارتقاء احساس امنیت از خود امنیت با اهمیت تر است پلیس افتخاری  را نماد مشارکت مردمی در برقراری نظم وامنیت اجتماعی مهم دانست.

وی افزود: طبق ارزیابی میدانی و اسنادی در بحث مشارکت مردمی امروز ناجا  به  مشارکتهای فزاینده و واقعی دست یافت و که این امرموجب پیشگیری و کاهش جرائم شد.

امیری به همکاری 34هزار پلیس افتخاری در سطح کشوربا نیروی انتظامی اشاره کرد و گفت: از این تعداد بیش از 11هزار نفر خواهران هستند که دربحث لایه های مختلف امنیتی، انتظامی و ترافیکی بکارگیری می شوند.

وی  با اشاره  به ساماندهی یکهزار پلیس افتخاری در مازندران ،گفت: مازندران جز استاهای پیشرو در بکارگیری پلیس افتخاری همچنین برگزاری جلسات،دوره های آموزشی،برگزاری همایش ها و مدیریت مناسب درکشور است.

امیری گفت: هیچ مانعی در برگزاری کلاسها و کارگاههای آموزشی وجود ندارد و از پلیس افتخاری می خواهیم ادامه همکاری را با نیروی انتظامی داشته باشند وخودشان  مولد و مروج پلیس افتخاری در جامعه  باشند و از انجام ماموریتها به صورت انفرادی خودداری کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز