خبرگزاری کار ایران

مسئول خانه کارگر شرق مازندران:

بیمارستان تامین اجتماعی بهشهر به ناحق هبه شد/اخراج 100 کارگر شرکت فولاد

asdasd
کد خبر : ۵۴۶۶۱۱

مسئول خانه کارگر شرق مازندران گفت:بیمارستان شهدای بهشهر متعلق به تامین اجتماعی و کارگران است و سند این ملک نیز به نام تامین اجتماعی است ؛ این بیمارستان به ناحق به وزارت بهداشت هبه شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بهشهر، مسئول خانه کارگر شرق مازندران در جلسه در جلسه بررسی و تبادل نظر پیرامون مشکلات کارگران و بازنشستگان تامین اجتماعی شرق مازندران گفت: نبود امنیت شغلی و نبود نظارت جدی در محیط کارگری و قراردادهای سفید و موقت  از معضلات جامعه کارگری هستند  و متاسفانه قانون کار رعایت نمی شود.

امید علی ناظری گفت:  هنوزافتتاح شرکت فولاد در بندر امیرآباد به یکسال نرسیده بود که 100 نفر از نیروهای شرکت اخراج و در نهایت تحت پوشش بیمه بیکاری قرار گرفتند.

وی ادامه داد: این در حالی است که حقوقی به کارگران داده می شود جوابگوی نیازهای معیشتی آنان نیست و چنین شرایطی زیبنده جامعه و نظام جمهوری اسلامی نیست.

عضو هیات اجرایی خانه کارگر مازندران تصریح کرد:بیمارستان شهدای بهشهر متعلق به تامین اجتماعی و کارگران است و سند این ملک نیز به نام تامین اجتماعی است که متاسفانه به ناحق به وزارت بهداشت هبه شد.

ناظری در پایان خواستار پس گرفتن بیمارستان شهدای بهشهر به سازمان تامین اجتماعی شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز