خبرگزاری کار ایران

نائب رئیس شورای اسلامی شهر ساری:

ازپیش بینی های نادرست هواشناسی تا سرنوشت چوپان دروغگو

asdasd
کد خبر : ۵۴۸۰۰۱

نائب رئیس شورای اسلامی شهر ساری ، گفت: اگر قرار باشد مدیریت بحران و هواشناسی در بیان پیش بینی های خود دقت نکنند ممکن است به سرنوشت چوپان دروغگو دچار شوند.

 به گزارش خبرنگار ایلنا،علی اکبر زلیکانی امروز بعداظهر در پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر ساری اظهار داشت: طرح سوال از مدیریت شهری در رابطه با عملکرد این نهاد مردمی حق شورا به شمار می آید.

وی با اشاره به پیش بینی هواشناسی مازندران مبنی بر وزش طوفان و احتمال خطرات ناشی از این حوادث،افزود: بر اساس پیش بینی هواشناسی تمامی نیروهای انسانی شهرداری مناطق در آماده باش کامل به سر می بردند تا در صورت وقوع حوادث تمهیدات لازم را اتخاذ کنند ، ضمن اینکه شهروندان نیز از عملکرد این دستگاه خدمات رسان شهری رضایتمند بودند.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر ساری و با بیان این مطلب گفت: هواشناسی در پیش بینی دقت لازم را به عمل آورد و با پیش بینی نادرست مردم را دچار ترس و استرس نکند.

زلیکانی افزود: علرغم اینکه پیش بینی هواشناسی مازندران برای شب گذشته، حکایت از بارش های تند همراه با وزش باد شدید داشت ، مردم با هوایی بارانی بدون طوفان شدید روبرو شدند.

وی ادامه داد:اگر قرار باشد مدیریت بحران و هواشناسی در بیان پیش بینی های خود دقت نکنند ممکن است به سرنوشت چوپان دروغگو دچار شوند .

زلیکانی ادامه داد:اگر چه همه مردم از اینکه حادثه خاصی در این شرایط پیش نیامده خوشحال شدند،اما این اتفاق باعث عدم اطمینان مردم از پیش بینی های آتی هواشناسی خواهد گردید، جا دارد مسئولین ذیربط نسبت به  اعلام موارد احتمالی توجه جدی داشته باشند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز