خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۲ خبرداد:

ارسال اولین محموله آرد صادراتی مازندران به کشور عراق

asdasd
کد خبر : ۵۴۹۰۳۶

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 از ارسال اولین محموله آرد صادراتی مازندران به کشور عراق خبرداد.

به گزارش ایلنا از ساری، مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 کشور اظهار کرد: از سه کارخانه آرد مازندران، اولین محموله آرد صادراتی استان بارگیری و به کشور عراق ، شهر نجف ارسال شده است.

مهندس سید محمد جعفری گفت: برای اولین بار، ارسال آرد صادراتی مازندران به کشور عراق محقق شد.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 اظهار کرد: از سه کارخانه مازندران، اولین محموله آرد صادراتی استان بارگیری و به کشور عراق، شهر نجف ارسال شده است.

جعفری در خصوص میزان آرد ارسالی اظهار داشت: در حال حاضر 13هزار تن ارسال آن انجام گرفته است و 10 هزار تن دیگر در آستانه ارسال می باشد که در مجموع 23 هزار تن میزان آرد ارسالی به کشور عراق است.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 کشور خاطرنشان کرد: پیش بینی می شود تا پایان سالجاری میزان آرد صادراتی از مازندران به کشورهای عراق و افغانستان به سقف 70 هزار تن نیز برسد.

جعفری در پایان گفت: استان مازندران ظرفیت تبدیل گندم به آرد جهت صادرات به کشورهای همسایه را تا سقف 100 هزار تن برخوردار می باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز