خبرگزاری کار ایران

عضو شورای اسلامی شهر ساری تاکید کرد:

لزوم نظارت الکترونیکی بر سرویس های مدراس

asdasd
کد خبر : ۵۵۲۰۳۹

عضو شورای اسلامی شهر ساری بر نظارت الکترونیکی بر سرویس های مدارس تاکید کردو افزود: چنانچه این امر محقق شود بسیاری از مشکلات حل خواهد شد و دغدغه های خانواده ها برای سلامتی فرزندان نیز کاهش می یابد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کوروش یوسفی عصر امروزدر ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر ساری با اشاره به ساماندهی سرویس مدرسه از سوی آموزش و پرورش ، اظهار داشت: قرار بود تا کمیته نطارتی برای تعیین تعرفه حمل و نقل دانش آموزان شکل گیرد اما هنوز این امر محقق نشده است.

وی شورای شهر را مکانی مناسب در امر مشورت دانست و افزود: آموزش و پرورش از ظرفیت خوب شورا به عنوان نمایندگان مردم برای تحقق اهداف نظام تعلیم و تربیت استفاده به خوبی بهره گیری کند چراکه شورا ظرفیت بسیار مناسب و خوبی دارد.

عضو شورای اسلامی شهر ساری به نگاه دلسوزانه و عمیق اعضای شورای شهر ساری نسبت به مسائل فرهنگی را ارزشمند دانست و گفت: آموزش و پرورش می تواند برخی از چالش‌هایی را که با آن مواجه می شود را با  مدیریت شهری  و شورا مرتفع کند.

وی با بیان اینکه فقر فرهنگی در دختران ما بیداد می کند، ادامه داد: آغوش شهرداری برای آموزش به دختران در جهت ارتقای فرهنگ باز است.

یوسفی به آموزش رانندگان خودرهای مدارس تاکید کرد و گفت : برخی از سرویس های مدرسه از کپسول اطفای حریق برخوردار نیستند که بایستی تحقق این امر مهم در آموزش به رانندگان لحاظ شود.

وی آراستگی و پوشش ظاهری رانندگان را نیز امری مهم دانست و گفت: فرهنگ بستن کمربند ایمنی درجهت پیشگیری از هرگونه خطرات احتمالی در سرویس مدرسه نهادینه شود.

یوسفی بر نظارت الکترونیکی بر سرویس های مدارس تاکید کردو افزود: چنانچه این امر محقق شود بسیاری از مشکلات حل خواهد شد و دغدغه های خانواده ها برای سلامتی فرزندان نیز کاهش می یابد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز