خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مازندران خبرداد:

کشف میلیاردی کالای قاچاق در مازندران

asdasd
کد خبر : ۵۵۲۹۶۸

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مازندران از کشف دو میلیارد و 800 میلیون ریالی کالای قاچاق در استان خبر داد .

به گزارش ایلنا از ساری، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "ذبیح الله پهلوانی" با اعلام این خبر، افزود: در راستای برخورد با قاچاق کالا و ارز طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اولویت مقابله با کالاهای ممنوعه به مدت سه روز در سطح استان با استفاده از همه ظرفیت ها و امکانات رده های انتظامی و پلیس های تخصصی به مرحله اجرا در آمد.

وی تصریح کرد: در این طرح ماموران با شناسایی انبار دپوی کالای قاچاق و همچنین توقیف خودروهای حامل کالای قاچاق موفق شدند، مقادیر زیادی انواع کالای قاچاق شامل 62 هزار عدد انواع قرص های غیرمجاز، 55 هزار نخ سیگار خارجی قاچاق، مود غذایی و لوازم و وسایل خانگی قاچاق را کشف کنند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران، همچنین از کشف 9 تن چوب آلات جنگلی قاچاق ، سه دستگاه موتورسیکلت با حجم بالا، اشیاء عتیقه، لوام آرایشی و بهداشتی غیر مجاز در این طرح خبر داد و افزود: ارزش ریالی کشفیات بیش از دو میلیارد و 800 میلیون ریال از سوی کارشناسان مربوطه برآورد شده است.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مازندران ، افزود: در این ارتباط 27 متهم به قاچاق کالا شناسایی ، دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز