خبرگزاری کار ایران

ظهر امروز ؛

وزیر کشور با نماینده ولی فقیه در مازندران دیدار کرد

asdasd
کد خبر : ۵۵۵۴۱۵

وزیر کشور در بدو ورود به ساری با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران با آیت الله طبرسی دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری بعد ازظهر امروز در بدو ورود به ساری با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه در استان مازندران با آیت الله طبرسی دیدار و گفتگو کرد.

رحمانی فضلی در ابتدای سخنان خود با ابلاغ سلام رئیس جمهوری به ایشان اظهار داشت: در دولت یازدهم که آقای ربیع فلاح مدیریت استان را بر عهده داشتند الحمدلله شاهد هماهنگی های خوبی در همه سطوح بودیم، در حوزه امنیت نیز وضعیت بسیار مناسبی وجود داشت.

 وی افزود: استاندار سابق مازندران در بحران برف سال گذشته اقدامات خوبی انجام و رضایت نسبی جلب شد اگر چه تا نقطه ایده آل فاصله است.

وزیر کشورگفت:آقای فلاح  درحوزه اقتصادی  و جذب سرمایه گذار در بخش خصوصی خوب عمل کرده و ما شاهد نشاط و مشارکت بسیار بالایی در این زمینه بوده ایم.

 وی در ادامه افزود: همه این ها را مدیون هماهنگی ها و همکاری هایی می دانیم که در این استان وجود داشت که قطعا محور این همکاری و هماهنگی ها جنابعالی به عنوان نماینده ولی فقیه هستید.

رحمانی فضلی  گفت:شما به جز خیرخواهی، کار و تلاش و عاقبت بخیری و سعادت برای مردم نخواستید و ان شاءاالله این حمایت ها در دوره جدید هم ادامه یابد.

وزیر کشور تاکید کرد: انتظار ما از آقای اسلامی که در مقطع کپ3صنونی توفیق خدمت به استانی مستعد با داشتن مردمی سلحشور و انقلابی پیدا کرده اند این است که ان شاء الله بتوانند هماهنگی و همدلی در این استان را در راستای کار و تلاش و نشاط و پویایی بیشتر و قوی تر پیگیری کنند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز