خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی مازندران:

رشد و نوآوری دو شاخصه اصلی در کار آفرینی است

asdasd
کد خبر : ۵۵۶۳۶۵

مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی مازندران ،رشد و نوآوری دو شاخصه مهم در کارآفرینی عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری،کامران اصغری در مراسم افتتاحیه اولین شستشوی محفظه احتراق ماشین در قائمشهر  با اشاره بر تحقق فرامین رهبری مبنی بر تولید و اشتغال اظهار داشت:  این طرح تمیز کاری محفظه احتراق موتور بدون استفاده از هرگونه مواد شیمیایی و به صورت کاملا خشک است.

وی با اشاره به بهره برداری این طرح در شهرستان قائمشهر بعد از تهران افزود:صندوق توسعه تعاون درارائه تسهیلات،  ادارات کار در ایجاد اشتغال در اجرای  این طرح کمک می کنند که ادارات بهزیستی  و کمیته امداد نیز می توانند با ارائه تسهیلات کم بهره  اشتغال به مددجویان  جهت خرید این دستگاه استفاده کنند.

مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی مازندران با استقبال این طرح در جهت ایجاد ایجاد اشتغال گفت:چنانچه این طرح در 22 شهرستان استان اجرایی شود حداقل 22 اشتغال را ایجاد خواهد کرد.

اصغری با اشاره به نقش و اهمیت کارآفرینی و سابقه درخشان کارآفرینان در توسعه،افزود:  انتشار و ترویج مفهوم کارآفرینی به عنوان بستری مهم برای ایجاد اشتغال  با بهره گیری از دو شاخصه رشد و نوآوری ، زمینه سازی برای معرفی مفهوم و فرهنگ کارآفرینی  و حمایت سرمایه گذاران از این قشر موثر در رونق اقتصادی کشور برای تمامی جوامع بــه خصوص برای جوامع درحال توسعه ای مانند ایران از اهمیت و ضرورت حیاتی برخوردار است.

گفتنی است اولین شستشوی محفظه احتراق ماشین بدون استفاده از هرگونه مواد شیمایی و به صورت کاملا خشک با هدف کاهش قابل توجه مصرف سوخت ،کاهش گازهای سمی و آلاینده ،افزایش توان و شتاب خودرو،افزایش راندمان موتور و افزایش عمر موتور و ایجاد اشتغال برای اولین بار در ایران و امروز نیز در شهرستان قائمشهر راه اندازی شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز