خبرگزاری کار ایران

دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران:

بزرگداشت سالروز قانون تصویب کار در ساری برگزار می شود

asdasd
کد خبر : ۵۵۷۰۷۱

دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران از برگزاری بزرگداشت سالروز قانون تصویب کار مصادف با 29 آبان در ساری خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری ،نصرالله دریابیگی در نشست و برنامه ریزی گرامیداشت 29 آبان سالروز تصویب قانون کار در ساری اظهار داشت: گردهمایی بزرگ کارگران به مناسبت 29 آبان با هدف حمایت از قانون کار و قانون تامین اجتماعی در این روز برگزار می شود.

وی افزود:این گردهمایی با حضور اعضای هیئت مدیره تشکل‌های کارگری، اتحادیه زنان کارگر استان، اعضای هیئت مدیره و بازرسان کانون بازنشسته ، اعضای شوراهای اسلامی کار، اعضای انجمن‌های صنفی کارگران، نمایندگان کارگران، مسئولین امور اعضا و آموزش، اعضای هیات اجرائی و بازنشستگان و فعالان جامعه کارگری در روز دوشنبه 29 آبان ماه در ساری برگزار می‌شود.

دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران به مسائل کارگران اشاره کرد و افزود : این قشر وضعیت نامناسب درآمدی و حقوقی مواجه هستند که باید توجه بیشتری به آنها شود .

وی از سازمان تامین اجتماعی به عنوان یکی از مجموعه های متعلق به قشر کارگری نام برد و اظهار داشت : بیمه شدگان از جمله کارگران با پرداخت حق بیمه خود به سازمان ، دریافت خدمات لازم را خواهان هستند .

وی افزود : درخواست ما این است که برای احقاق حقوق کارگران کوتاهی نشود تا این قشر کم درآمد و محروم جامعه بتوانند از حداقل های رفاهی موجود برخوردار باشند .

دریابیگی با تاکید بر اینکه حمایت از قشر کارگر جامعه از وظایف اصلی ما تلقی می شود،گفت: همه ما بدهکار نظام هستیم ،به برکت همین کارگران عزت پیدا کردیم بنابراین تکریم کارگران از وظایف ما به شمار می آید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز