خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده سپاه کربلای مازندران خبر داد:

اجرای 8 هزار برنامه به مناسبت هفته بسیج در مازندران

asdasd
کد خبر : ۵۵۹۷۸۲

جانشین فرمانده سپاه کربلای مازندران از اجرای هشت هزار برنامه با 80 عنوان به مناسبت هفته بسیج در مازندران خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری،حسین محمدرضایی در نشست خبری با اصحاب رسانه در هفته بسیج به ضرورت حضور بسیج در جامعه امروز تاکید کرد و اظهار داشت: بسیج جزء ضرورت های انکار ناپذیر انقلاب اسلامی بوده و رشد انقلاب بواسطه حضور بسیج بوده است.
وی با اشاره به نقش بی بدیل بسیج در توسعه انقلاب اسلامی افزود: امروزه به دلیل درگیری جنگ همه جانبه با نظام سلطه ،اگر حضور مقتدرانه بسیج نباشد ما میدان را به دشمن واگذار می کنیم.
جانشین فرمانده سپاه کربلای مازندران از برگزاری هشت هزار عنوان برنامه در هفته بسیج در استان خبر داد و گفت:  در این هفته گروههای جهادی برای خدمات رسانی به 13 منطقه محروم استان اعزام می شوند.
وی با اشاره به افتتاح همزمان خانه محروم در مازندران از افتتاح و بهره برداری 200 خانه محروم در این هفته خبر داد.
محمدرضایی با تشریح روز شمار هفته بسیج ، همایش مادران، حماسه سازان انقلاب اسلامی،نقش کاهش آسیب های اجتماعی،نقش رسانه در اعتلای فرهنگ اقتصاد مقاومتی و جشنواره جهادگران علم و فناوری به همراه تولیدات بسیجیان را از عناوین برنامه های این هفته برشمرد .
وی با اعلام اینکه دهکده اقتصاد مقاومتی این هفته در شهرستان چالوس افتتاح می شود،ادامه داد: جشنواره مسابقات بومی و محلی در شهرستان جویبار و اعزام تیم پزشکی  برای ارائه خدمات رایگان در مناطق محروم از دیگر برنامه های هفته بسیج به شمار می آید.
محمدرضایی از افتتاح همزمان طرح های اقتصاد مقاومتی و سازندگی در هفته بسیج در مازندران خبر داد: دستگاه گلاسه کردن کاغذ از دستاوردهای سازمان علمی پژوهشی بسیج مازندران است.
وی از جمله ابتکارات سازمان علمی پژوهشی بسیج را ساخت دستگاه گلاسه کردن کاغذ، کاریو برقی در درمان زگیل ها و زخم‌ها،  تراکتور کوچک بومی مخصوص شالیزارهای مازندران، دستگاه قارچ‌کش طبیعی، نشت یاب لوله‌های نفتی برشمرد.

 محمدرضایی ادامه داد: در نمایشگاه روز چهارشنبه در سالن آمفی تئاتر دانشگاه امام محمد باقر (ع) ساری از تمام نخبگان اقشار بسیج تجلیل خواهد شد و دو محصول رطوبت‌سنج لیزری و دستگاه تولید کاغذ گلاسه رونمایی خواهد شد.

وی تجمع بزرگ بسیجیان با عنوان شکوه مقاومت در تمام شهرستان‌ها، آغاز طرح جشن محله محور باعنوان خدمت و امنیت در سراسر استان، همایش نقس بسیج در توسعه صادرات وهمایش بسیج و جهاد کبیر در شهرستان نور را از دیگر برنامه های هفته بسیج اعلام کرد.
محمدرضایی با بیان حمایت بسیج از نخبگان به دو صورت مادی و معنوی است، افزود: به طرح‌های استانی حداکثر 4 میلیون تومان بلا عوض و طرح‌های ملی بعد از ارسال به تهران و تایید طرح حداکثر تا 20 میلیون تومان کمک بلاعوض می‌شود که در سال 96 تا کنون از 75 طرح حمایت شده است.

وی ادامه داد: تلاش داریم با بکارگیری یکصد مهندس بسیجی سطح تولید و اراضی زیر کشت کلزا در100روستای بهشهر و ساری به 20هزار هکتار افزایش یابد.
وی از افتتاح 113پروژه آبرسانی، مرمت خانه عالم-مسجد-مدرسه وغسالخانه دراین هفته خبر داد.

سرهنگ محمدرضایی با بیان اینکه 45طرح اقتصادمقاومتی شامل استخر پرورش ماهی، کارگاه پرورش قارچ، گلخانه و صنایع تبدیلی در استان افتتاح می شود، یادآورشد: همچنین 313جهیزیه عروس به قیمت هر عروس شش میلیون تومان در هفته بسیج تحویل محرومین می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز