خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران در آیبن اختتامیه جشنواره لیلم:

زنده نگهداشتن هنرهای اصیل بومی یک تعهد اجتماعی است

asdasd
کد خبر : ۵۶۵۱۸۰

استاندار مازندران گفت:احیا و انتقال داشته ها و ارزشهای فرهنگی یک تکلیف بوده و باید با قدرت در برابر تهاجمات فرهنگی ایستادگی کنیم.

به گزارش ایلنا از ساری ،محمد اسلامی در آیین اختتامیه دومین جشنواره موسیقی بومی البرزنشینان لیلم گفت: طوفانی به نام موسیقی و فیلم هالیودی در قالب تهاجم فرهنگی در حال نابود کردن داشته ها و آثار اصیل دیگر کشورها است .

وی افزود: غرب با نفوذ فرهنگ هالیودی درآمد کلانی از این راه بدست آورده است.

استاندار مازندران خاطرنشان کرد: ما دارای غنای فرهنگی بی نظیری هستیم و نباید اجازه نفوذ به این فرهنگ را بدهیم.

اسلامی یادآورشد: زنده نگهداشتن هنرها و فرهنگهای اصیل بومی از تعهدات اجتماعی هر شهروندی است.

وی گفت: احیا و انتقال داشته ها و ارزشهای فرهنگی یک تکلیف بوده و باید با قدرت در برابر تهاجمات فرهنگی ایستادگی کنیم و به سمت فرهنگ اصیل بومی خود پیش برویم.

اسلامی با تاکید بر اینکه جشنواره های اینچنینی باید جریان ساز باشند تصریح کرد: موسیقی معناگرای بومی در جریان همین جشنواره ها زنده می ماند، رشد کرده و انتقال می یابد.

وی افزود: باید با برگزاری چنین جشنواره هایی این موسیقی معناگرا و اصیل را سینه به سینه و نسل به نسل به آیندگان منتقل کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز