خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران:

باید زمینه ورود معلولان به زندگی عادی را تسهیل کنیم

asdasd
کد خبر : ۵۶۵۹۳۲

استاندار مازندران گفت: لازم است در جهت ارتقای مهارت افزایی معلولین جامعه تلاش بیشتری شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری،محمد اسلامی صبح امروز در همایش روز جهانی معلولین در استادیوم سید رسول حسینی ساری با تبریک 12 آذر روز جهانی معلولین خدمت به جامعه معلولین را عبادت دانست و اظهار داشت: فراهم کردن شرایط مناسب برای معلولینی که با مشکلات جسمی و حرکتی مواجه هستند وظیفه همه ما تلقی می شود.

وی با بیان اینکه باید امید به زندگی را در جامعه معلولین گسترش دهیم ،افزود: لازم است تا در جهت ارتقای مهارت افزایی این قشر از جامعه تلاش بیشتری شود.

استاندار مازندران با بیان اینکه این وظیفه آحاد اجتماعی است تا برای توانمند سازی معلولین اقدام کنیم ،گفت: از معلولین استان مازندران به خاطر کاستی ها در رفت و آمد در سطح شهر وجود دارد عذرخواهی می کنم.

وی  ادامه داد: دستور العمل به همه مسوولین بویژه شهرداری ها ابلاغ شده است که نباید شاهد ساختمان هایی باشیم که برای معلولین در رفت و آمد ایجاد زحمت کند.

 اسلامی افزود: امید است  آنچه را که شایسته و بایسته است در مسیر زندگی شما قرار گیرد.

استاندار مازندران  با اشاره به اینکه  تیم ورزشی معلولین برگزاری تورنمنت ورزشی  را ارزشمند دانست و گفت:از آموزگاران، مربیان و پرستاران که در خدمت جامعه معلولین هستند قدردانی می کنم.

اسلامی گفت: امیدوارم همه مسوولین همواره به خانواده معلولین نگاه پر محبت و پر از عشق داشته باشند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز