خبرگزاری کار ایران

خطیب جمعه بهشهر:

فلسطین کلید غلبه بر دشمنان اسلام است

asdasd
کد خبر : ۵۷۰۵۱۲

خطیب جمعه بهشهر گفت:مسئله فلسطین مسئله نخست دنیای اسلام و کلید غلبه بر دشمنان اسلام است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بهشهر، خطیب جمعه بهشهر در خطبه نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته در میان نمازگزاران اظهار کرد:پیروزی حق بر باطل نخستین سرمایه در دنیای اسلام و مجاهدان است و این سنتِ تغییر ناپذیر الهی است به شرط آن که اتحاد، وحدت، استقامت و مقاومت در میان مومنان باشد.

حجت الاسلام سید عربعلی جباری با بیان اینکه بیداری عامل عزّت و قدرت است افزود:هیچ گاه نباید از توطئه و مکر دنیای استکبار غافل شد؛ جمهوری اسلامی ایران در مقابل توطئه جبهه استکبار و صهیونیست می ایستد تا دشمن به آمالش نرسد.

وی به بیانات مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت:مسئله فلسطین مسئله نخست دنیای اسلام و کلید غلبه بر دشمنان اسلام است و جبهه کفر و استکبار و صهیونیست در واقع به دنبال ناامنی، اختلاف و تفرقه میان ملت های مسلمان است.

امام جمعه بهشهر خاطرنشان کرد: امروز ایران مقتدر و رهبر حکیم جمهوری اسلامی ایران در دنیای مسلمانان الگو است و ملت ما بیدار، بابصیرت و هوشیار می باشد.

حجت الاسلام جباری گفت: اگر کشورهای عربی منطقه در برابر توطئه و مکر استکبار می ایستادند آمریکا جرات نمی کرد موضوع انتقال قدس شریف را مطرح کند.

وی در ادامه با اشاره به طرح تفکیک زباله از مبدا ادامه داد:با اجرای این طرح و جداسازی زباله های تر و خشک می توان به محیط زیست، دولت و کشور کمک کرد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بهشهر در بخشی از سخنانش به عوامل استحکام خانواده ها اشاره کرد و گفت:شادی و شادمانی در خانه و خانواده یکی از عوامل استحکام خانواده هاست که این روزها مورد غفلت قرار گرفت.

حجت الاسلام جباری اظهار کرد:محبت به همدیگر، ابراز علاقه و احترام گذاشتن، شادی و صمیمیت از عوامل تاثیرگذار در سلامت خانواده ها می باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز