خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران:

استفاده ازسامانه اطلاعات مکانی GISدر صنعت برق ضروری است

asdasd
کد خبر : ۵۷۱۴۷۲

با توجه به اهمیت سیستم اطلاعات جغرافیایی (GIS) در تصمیم‌گیری‌های مکان‌مند در اجرای پروژه‌ها عملیاتی کردن آن در فعالیت‌های روزانه ضروری است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از ساری، مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران با اشاره ضرورت استفاده ازسامانه اطلاعات مکانی GIS در صنعت برق گفت: با توجه به اهمیت سیستم اطلاعات جغرافیایی (GIS) در تصمیم‌گیری‌های مکان‌مند و تأثیر آن در افزایش دقت در مطالعات و انجام فرآیندها و کاهش زمان و هزینه‌های اضافی در اجرای پروژه‌ها بر استفاده از GIS و عملیاتی کردن آن در فعالیت‌های روزانه  ضروری است.

قاسم شهابی در ادامه افزود: سیستم اطلاعات جغرافیایی (GIS) به عنوان بستری جهت ذخیره‌سازی، ویرایش، تجزیه و تحلیل و بهنگام‌رسانی اطلاعات مکانی و توصیفی و به عنوان یکی از تکنولوژی‌های اطلاعاتی و ابزارهای تصمیم‌گیری است که مورد توجه مدیران و کارشناسان برق  به منظور برنامه‌ریزی، بهره‌برداری و توسعه بهینه شبکه توزیع قرار گرفته است.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران با اشاره به برگزاری چهارمین کنفرانس ملی کاربرد سامانه اطلاعات مکانی (GIS) در صنعت آب و برق در استان مرکزی گفت: شرکت توزیع نیروی برق مازندران با ارائه 6 مقاله در حوزه کاربرد GIS در صنعت برق و همچنین رونمایی از کتاب پیاده سازی شبکه های توزیع  برق در سامانه اطلاعات مکانی (GIS) در این کنفرانس و برپایی غرفه،ارائه عملکردها و فعالیت های نوین خود در حوزه جی ای اس در نمایشگاه جانبی این کنفرانس حضور فعال داشته است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز